Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

vineri, octombrie 13, 2017

Te poți plânge de lume sau te poți bucura de ea, așa cum este ea



ASCULTĂ TEXTUL: Dacă selectezi cu mouseul un fragment de text, textul va fi citit de o voce text-voce, după ce pagina este încărcată complet în browser!

Câinele care latră nu mușcă iar pisica blândă zgârie rău, când o apucă.
Defularea e și ea bună la ceva, iar la români a devenit sport național, în spațiul virtual.
Mentalitatea de oaie ține oaia în turmă, chiar dacă visează la trezirea și eliberarea ei, și fiecare oaie rebelă care iese din turmă se pierde și e mâncată de alte mentalități, căci nu rezistă prea mult, eliberată de turmă.
Turma are și ea rolul și scopul ei, și lupii atacă în haită, în grup, nu sunt atât de boi încât să nu profite unii de alții.
Iar falsa spiritualitate are rolul ei real, în a scoate în evidență pe cea nefalsă, pentru cei ce trebuie să învețe lecția dualității și discriminării.


Personal mă bucur de această mare diversitate, varietate, căci pot studia liniștit toată gama, pe alții, fără a fi absolut necesar de a experimenta Eu totul.
De exemplu, nu trebuie să fiu eu un criminal ca să văd efectele crimei și să sufăr pedeapsa.
Citesc ce gândesc alții, mai mult sau mai puțin eronat, observ acțiunile lor, și asta mă scutește de a mai experimenta eu prostia, boala, suferința, înșelăciunea, violența, agresiunea, pe pielea mea, căci am învățat să mă pun în pielea altora pt a învăța.
Oooo, ce minunată și educativă varietate!

Te poți plânge de lume sau te poți bucura de ea, așa cum este ea.
E tot ce ai.
Take it or leave it.

Ia-o așa sau nu lua nimic, că nu ai ce altceva. :)

Mulțumesc cu recunoștință tuturor actorilor ce joacă toate rolurile astea... nașpa, pline de suferință, pentru mine, pentru evoluția și transformarea mea interioară personală! :)
Iar când te chinuie vreo suferință, e bine să știi că nu doar pentru tine este o lecție, ci și pentru cei din jurul tău, așa cum suferința celor din jurul tău conține lecții de viață și pentru tine.
Suntem aici unii pentru alții, căci dacă nu am fi pentru alții ai fi singur singurel acum și nu ai avea nimic de citit, nu-i așa? :)













Cine dorește să susțină activitatea mea, poate contribui cu o Donație în PayPal, contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Link https://www.paypal.me/KatonaNicolae

eJobs

APARATE pentru Relaxare, Protecție Energetică, Energizare, pentru starea ta de bine: LINK

Atlantis - Învață să stăpânești arta materializării dorințelor


-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă :

-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial"   
http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole !  http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...


  


software-deals.ro

  VigLink banner



Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');