Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

sâmbătă, august 22, 2015

Antreprenoarea Bel Pesce despre 5 mituri privind împlinirea visurilor



Bel Pesce: Cinci moduri în care să-ți distrugi visurile
Conferinţă TED


Filmed October 2014 at TEDGlobal 2014
https://www.ted.com/talks/bel_pesce_5_ways_to_kill_your_dreams?language=r
o



Cu toții vrem să inventăm un produs revoluționar, să lansăm o companie de succes sau să scriem un best-seller. 
Cu toate astea, foarte puțini ajungem să facem ce ne-am dori. 
Antreprenoarea braziliană Bel Pesce prezintă cinci mituri pe care, dacă le credem, sigur nu ne vom realiza visurile.




Transcrierea conferinţei : 
0:11 Ultimii doi ani am încercat să înţeleg cum îşi realizează oamenii visele. 
 Când ne gândim la visele noastre și la amprenta pe care vrem s-o lăsăm în univers, e uimitor să vedem cât de mare e suprapunerea între visele pe care le avem și proiectele neîmplinite. (Râsete) 
Am venit să vă vorbesc despre cinci feluri în care să nu vă urmați visele.

0:36 1. Crezi în succesul instantaneu. Știți povestea, nu? Un IT-ist a realizat o aplicație mobilă și a vândut-o rapid pe foarte mulți bani. Povestea poate părea reală, dar pariez că e incompletă. La o investigație mai amănunțită, tipul a mai făcut 30 de aplicații și a obținut un master în domeniu și un doctorat. Lucrează în domeniu de vreo 20 de ani.

1:02 E foarte interesant. Și în cazul meu, în Brazilia, lumea crede că am avut succes instantaneu. Provin dintr-o familie modestă ș cu două săptămâni înainte de termenul limită de la MIT, am început procesul de înscriere. Și, iată, am fost admisă. Oamenii cred că succesul a fost instantaneu, dar am reușit numai fiindcă de 17 ani încoace iau viața și educația în serios. Succesul tău „instantaneu” e întotdeauna rezultatul a tot ce-ai făcut în viață până în acel moment.

1:37 2. Crezi că altcineva are soluții pentru toate problemele tale. Lumea vrea să te ajute mereu, așa-i? Tot felul de oameni: rude, prieteni, parteneri de afaceri, toți au o părere despre ce cale trebuie să urmezi: Îți spun: „Mergi pe conducta asta.” Dar de îndată ce intri mai ai și alte căi de ales. Iar aceste decizii trebuie să le iei singur. Nimeni altcineva nu are răspunsurile perfecte pentru viața ta. Și trebuie să decizi tot timpul, nu? Conductele sunt nesfârșite și uneori te mai lovești la cap, dar asta-i viața.

2:12 3. Foarte subtil, dar foarte important: oprește-te când progresul e cert. Așadar, îți merge bine, ai alcătuit o echipă grozavă, profitul e în creștere și totul e pus la punct. E timpul să te oprești. Când mi-am lansat prima carte m-am străduit foarte mult s-o distribui în toată Brazilia. Au descărcat-o peste trei milioane de persoane și peste 50 000 au cumpărat exemplarele tipărite. Când am scris continuarea impactul era cât de cât asigurat. Chiar dacă aș fi muncit puțin, vânzările urmau să meargă bine. Dar bine nu e niciodată bine. Când crești către un vârf, trebuie să te străduiești și mai mult și să-ți găsești alt vârf. Nu-i așa? Dacă munceam puțin, ar fi citit-o câteva sute de persoane și asta e deja grozav. Dar dacă mă străduiesc și mai mult, pot să măresc numărul la ordinul milioanelor. De aceea am hotărât să merg cu noua mea carte în toate statele Braziliei. Și văd deja un vârf mai înalt. Niciodată nu e timpul să te oprești.

3:14 Sfatul 4, care e foarte important: crezi că e vina altcuiva. Văd foarte mulți oameni zicând: „Da, am avut o idee grozavă, dar n-a avut niciun investitor destulă viziune.” „Am creat un produs grozav, dar piața e atât de slabă, n-au mers vânzările deloc.” Sau: „Nu găsesc oameni talentați. Echipa mea e mult sub așteptări.” Dacă ai visuri, e responsabilitatea ta să le realizezi. Da, poate fi greu să găsești oameni talentați. Da, piața ar putea fi slabă. Dar dacă n-a investit nimeni în ideea ta, dacă nu ți-a cumpărat nimeni produsul, cu siguranță ești și tu de vină pe undeva. (Râsete) Cu siguranță. Trebuie să-ți iei visurile și să le împlinești. Nimeni nu și-a îndeplinit visurile singur. Dacă dacă tu nu ți le-ai împlinit, e vina ta și nu a altcuiva. Fii responsabil pentru visurile tale.

4:12 Și ultimul sfat, foarte important și el. Crezi că singurele lucruri care contează sunt visurile în sine. Am văzut odată o reclamă în care erau mulți prieteni care urcau pe un munte, foarte înalt și dificil de urcat. Se vedea că transpirau și că le era foarte greu. Au urcat până au ajuns în vârf. Bineînțeles, au început să sărbătorească. „Ura! Am reușit, suntem în vârf!” Imediat se uită unul la celălalt: „Bun, hai să coborâm.” (Râsete)

4:47 În viață nu țelurile sunt importante. În viață important e drumul. Da, ar trebui să vă bucurați de țeluri, dar oamenii cred că ai visuri și de câte ori îți împlinești unul din ele ajungi într-un loc magic cu fericire de jur împrejur. Dar împlinirea unui vis e o senzație de moment, iar viața ta nu. Singura cale de a-ți împlini toate visurile e să te bucuri pe deplin de fiecare treaptă a călătoriei. E cel mai bine.

5:18 Iar călătoria e simplă: e făcută din trepte. Unele trepte vor fi la fix. Uneori te vei împiedica. Dacă îți iese la fix, bucură-te, că alții au foarte mult de așteptat. Iar dacă te împiedici, ia-o ca pe o lecție. Dacă fiecare treaptă devine o ocazie de a învăța ceva sau de a sărbători, cu siguranță te vei bucura de drum.

5:41 Așadar, cinci sfaturi: crezi în succesul instantaneu, crezi că îți rezolvă altcineva problemele, crezi că trebuie să te oprești când creșterea e certă, crezi că e vina altcuiva și crezi că doar țelurile în sine contează. Credeți-mă, dacă faceți așa, vă veți distruge visurile. (Râsete)

6:00 (Aplauze)

6:01 Mulțumesc.

Despre Bel Pesce : https://www.ted.com/speakers/bel_pesce

Playlistul meu Youtube ”Bunăstare şi Prosperitate 225 videouri. 
Abonează-te la canalul meu să fii la curent cu noutățile.

Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui : 
https://www.facebook.com/notes/806080502769226/


Distribuie articolul dacă ți-a plăcut, mulțumesc! 



-DONEAZĂ, dacă ți-a plăcut, susține ceea ce-ți place :) 


Donează prin PayPal, în contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Mulțumesc!

eJobs



APARATE pentru Relaxare, Protecție Energetică, Energizare, pentru starea ta de bine: LINK

Atlantis - Învață să stăpânești arta materializării dorințelor



-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT AUDIO mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).

-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi mai noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către  CUPRINSUL  blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html


SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...


  


software-deals.ro

  VigLink banner

Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');