Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

luni, noiembrie 02, 2015

Dacă ţi-ai retrăi viaţa, ai mai repeta aceleaşi greşeli ?



„Dacă ar fi să îmi trăiesc din nou viața, aș face aceleași greșeli, doar că mai devreme.” Tallulah Bankhead

De ce ?
Din.... masochism, dacă nu din... inconştienţă :)
Îi place omului să fie pedepsit, mai mult, mai repede.... :)
Problema lui, însă, nu este doar a lui, căci greşelile lui îi afectează şi pe alţii, produc suferinţă şi altora, şi el nu a... conştientizat, încă acest lucru.
Dacă conştientiza, tăcea, şi filosof rămânea... 


Tu îţi regreţi greşelile, sau le-ai face din nou ? 

Cercetările psihologilor arată că inabilitatea de a simţi regrete este una dintre caracteristicele... sociopaţilor. ;)
De asemenea, este o caracteristică a unor probleme... cerebrale. 
Oamenii care au leziuni cerebrale la cortexul frontal orbital, par a fi incapabili să simtă regretul chiar şi în faţa unor decizii clar foarte proaste. 
Deci dacă vrei să duci o viaţă fără regrete, există o opţiune în faţa ta - lobotomia. :)
 Dar, dacă vrei să fii pe deplin funcţional, şi pe deplin om, pe deplin uman, poate că trebuie să înveţi să trăieşti, nu fără regrete, ci cu ele...
 
Mulţi oameni afirmă ceva de genul că : "Dacă ar fi să îmi trăiesc din nou viața, aș face aceleași greșeli din nou".
Dar uită să specifice mai clar : dacă ar trăi din nou ştiind, ţinând minte experienţa lor anterioară, faptul că au efectuat o dată acele greşeli, sau nu ?
Dacă ar trăi din nou exact aceleaşi experienţe de viaţă, fără să ţină minte greşelile efectuate anterior, atunci este logic că le-ar putea face din nou, deoarece le fac... inconştienţi.
Dacă ar ţine minte că au efectuat acele greşeli o dată, anterior, şi că au suferit efecte neplăcute în urma lor, plus că şi alţi oameni au suferit neplăceri pe urma greşelilor lor, atunci repetarea greşelilor denotă... prostie, inconştienţă, lipsa capacităţii de a învăţa ceva de pe urma greşelilor proprii, sau... existenţa plăcerii masochiste de a... suferi.
Ceea ce poţi conştientiza destul de uşor, este faptul că, de fapt, toţi oamenii ÎNVAŢĂ din greşelile lor, şi DUPĂ CE LE ÎNVAŢĂ NU LE MAI REPETĂ, căci şi-au învăţat lecţia.
Excepţiile întăresc regula, nu o schimbă. ;)

De exemplu masochiştii, sadomasochiştii, unde, de fapt, se aplică şi alte reguli în cazul lor... special.
De aceea, cine îşi repetă greşelile, demonstrează faptul că nu a învăţat încă o lecţie care stă la baza acestei REPETĂRI A CONDIŢIILOR ŞI CONJUNCTURILOR în care omul este din nou pus, până va învăţa şi asimila ceea ce are de învăţat şi asimilat.
Ceea ce am observat eu, personal, este faptul că, dacă nu poţi învăţa dintr-o greşeală, ajungi să fii pus ulterior în CONDIŢII TOT MAI GRELE, care te vor FORŢA tot mai tare să înveţi din acel tip de greşeală.

Şi această regulă am văzut că este confirmată şi de mulţi clarvăzători, persoane care au acces în mod extrasenzorial la anumite informaţii privind determinismul cauzal al experienţelor noastre de viaţă.
Alfel privind, tu vei experimenta în mod REPETITIV nişte experienţe de viaţă care au ceva ASEMĂNĂTOR ca substrat, care te vor face să suferi tot mai mult, fiind forţat, astfel, să ÎNVEŢI PRIN... SUFERINŢĂ !
Suferinţa tot mai mare te va determina, tot mai mult, să-ţi revizuieşti credinţele şi convingerile, tiparele, fixaţiile, şi să-ţi analizezi experienţele tale de viaţă prin care ai trecut.
Suferinţa te forţează să meditezi, să analizezi, să compari, să judeci, să raţionezi.
Suferinţa te forţează să te cunoşti astfel mai bine pe tine, pe ceilaţi, lumea şi viaţa.
Suferinţa forţează introspecţia, autoanaliza ta, a faptelor tale, a comportamentelor tale, a modului tău de a gândi.
Suferinţa este un INSTRUMENT real de evoluţie.
Dar asta nu trebuie să te conducă spre adoptarea poziţiei EXTREME de a credea că DOAR prin suferinţă poţi evolua, că fără a suferi nu poţi evolua, că trebuie şi este necesar să suferi neapărat pentru a evolua, că suferinţa este bună şi necesară în orice condiţii, etc.

Fii în echilibru, în armonie, nu căuta suferinţa, nu te complace în suferinţă.
Cel ce-şi învaţă lecţia scapă de suferinţă, de suferinţa repetitivă care a stat la baza învăţării lecţiei lui de viaţă.
Deci, fă efortul de a învăţa din TOATE experienţele tale de viaţă.
Fă efortul de a medita şi analiza ceea ce este REPETITIV în condiţiile de viaţă mai dificile în care eşti pus când suferi.
Vei descoperi când şi unde greşeşti, dacă vei medita asupra condiţiilor care au determinat suferinţa ta.
Aşa că, nu fugi de acele amintiri, ale suferinţei tale, ci ia-le "la rost", căci ele au... rostul lor, rol foarte important, de SEMNALIZARE a faptului că trebuie să asimilezi, să SCHIMBI ceva, undeva, în viaţa ta, în modul tău de viaţă, în modul tău de a gândi şi modul de a te comporta...

Poţi să priveşti asta şi ca un proces de.... MATURIZARE a ta, dacă aşa îţi va fi mai uşor pentru a putea accepta... schimbarea...
Părerea mea... ;) 

Tu fă cum simţi, cum simţi că este mai bine pentru tine, aici, acum.
Formulează-ţi propriile tale păreri, asta este important pentru tine, cu adevărat. 
Dacă acest articol te-a ajutat cu ceva în acest sens, atunci mă bucur, căci acesta este rolul lui, de a sprijini transformarea, dezvoltarea, evoluţia...

Comentarii :
LF :  greșelile sunt făcute să înveți și nu să regreți.
 
Kato : REGRÉT = Părere de rău cauzată de pierderea unui lucru sau a unei ființe, de o nereușită sau de săvârșirea unei fapte nesocotite; remușcare, căință.
Părerea mea este că cine nu are regrete, remuşări, păreri de rău, şi nu se căieşte, pentru greşelile sale, de fapt îşi blochea
ză anumite trări emoţionale, interiorizează frustrările, dar defulează inevitabil, fără să conştientizeze din ce cauză.  

Oamenii care nu se căiesc, nu-şi pot ierta greşelile lor, nici nu pot ierta greşelile altora, şi de aceea sunt nemulţumiţi tot timpul, de ei înşişi şi ceilalţi, de lume, de viaţă.
Excepţiile întăresc regula.  

Lipsa unor trăiri emoţionale normale, naturale, care îşi au rolul şi scopul lor precis în ADAPTARE, denotă anumite probleme de adaptare, de relaţionare.
Cei ce încearcă să-şi înăbuşească trăirile emoţionale sunt oameni care vor cu tărie să-şi controleze viaţa, deci şi viaţa afectivă. 

Sunt oameni care au suferit mari decepţii şi astfel caută să se protejeze de suferinţă.
Genoveva Tomescu : “Niciodata sa nu regreti nimic. 
 Daca ceea ce ti s-a intamplat a fost frumos, atunci ai avut ceva minunat. 
 Daca ceea ce ti s-a intamplat a fost rau, atunci a fost experienta.” - Victoria Holt
Unii oameni au învățat asta în familie sau ulterior, din alte surse, chiar și ca adult pot îmbrățișa această teorie care să funcționeze ca un mecanism de apărare și protecție.
Reprimarea este un mecanism de apărare, așa că nu e de mirare că oamenii își reprimă emoțiile, sentimentele inclusiv regretele.
E posibil nici să nu realizezi că faci asta. 

Dar e posibil să observi că ești împietrit afectiv… ceea ce nu e normal. 
  “Ai grijă ce faci să nu ajungi să regreți mai târziu” – o avertizare care transformă regretul într-o mare problemă … 
 Ca și cum a regreta e ceva ce nu trebuie să se întâmple, o catastrofă…
Teama de a suferi în plus analizând regretul conduce la dorința de a-l da uitării de a-l suprima cumva…
Negarea, uimirea, consternarea, autoînvinovățirea, dorința de autopedepsire, furia, revolta, revenirea obsesivă asupra greșelii, reacțiilor față de un eveniment / situație sunt procese prin care omul trece. 

Nu obligatoriu prin toate.
Important e să-ți poți explica de ce ai regrete, dacă e normal să ai (pentru că unii susțin că n-ar fi normal să simți regret pentru nimic), să te împaci cu gândul că a acționa înseamnă și că poți face greșeli. 

Riscul nu poate fi eliminat, așa cum nici nu există certitudini.
 Din religie omul învață că trebuie să se căiască mereu și mereu… ajungând să nu mai aibă curajul de a lua decizii altfel decât au înțeles din ce li s-a spus la biserică sau au înțeles din cărțile sfinte.
Din spiritualitate unii au înțeles că e bine să fie observatori, să se detașeze de lume și implicit de suferință, doar observându-le, dar de fapt nu sunt detașați ci indiferenți și împietriți în transa unor teorii care te sfătuiesc să nu judeci nimic și pe nimeni, să lași totul să treacă pe lângă tine…


Kato : "Iată un lucru - dacă avem țeluri și visuri, și vrem să dăm totul, și dacă iubim oameni și nu vrem să-i rănim sau să-i pierdem pe alții, trebuie să simțim durerea când lucrurile merg rău.
Scopul nu este să trăim fără regrete.
Scopul este să nu ne urâm pentru că le avem. 

Trebuie să învățăm să iubim greșelile, lucrurile imperfecte pe care le creem, și să ne iertăm pentru că le-am creat.
Regretul nu ne reamintește că am greșit. 

Ne reamintește că putem face mai bine."
Kathryn Schulz (vezi linkul de mai jos cu conferinţa ei)
Subscriu, deoarece şi eu cred că la baza tuturor patologiilor stă o LIPSĂ DE IUBIRE, o insuficienţă, un blocaj existent în calea iubirii, a fluxului iubirii.
Deci la baza tuturor vindecărilor stă eliminarea blocajelor din calea fluxului de iubire.
Schimburile energetice de orice fel sunt guvernate din planul superior al iubirii, în mod imperceptibil omului.
Iar reprimarea poate constitui un blocaj în calea iubirii.
A-ţi reprima constant trăirile emoţionale, înseamnă a strangula fluxul de iubire la care eşti conectat, flux care te poate vindeca.
Iar strangularea lui, te conduce spre boală, inevitabil. 
Dar, conform principiului meu sănătos : "Insuficienţa şi excesul sunt dăunătoare", adaug un lucru foarte important : reprimarea este un lucru util, eficient, în anumite cazuri, când trăirile emoţionale sunt foarte puternice, de nesuportat, şi simţi că ai pierdut controlul complet, că eşti răvăşit, etc.
În acele cazuri mai speciale, ai nevoie de reprimare emoţională, la început, ca mecanism de apărare, deoarece tu de fapt eşti blocat (fixat) într-o trăire emoţională negativă, neplăcută, din care simţi că nu poţi ieşi, nu te poţi debloca, şi care te înebuneşte. 
Deci, totul este relativ, şi în afară şi înăuntru, şi în exterior şi în interior, iar cunoaşterea principiilor care guvernează relativitatea trăirilor tale, este foarte utilă.
Reprimarea, ca şi focul sau cuţitul, de exemplu este un instrument util eficient, benefic, în anumite cazuri, în care este folosit în mod corect, dar care, dacă este incorect folosit, poate fi de-a dreptul... malefic, adică să îţi facă rău, ţie şi altora...

"Durerea care este reprimată în permanenţă devine depresie cronică, e o emoţie foarte ne-naturală.
Mânia care este reprimată în permanenţă devine furie, e o emoţie foarte ne-naturală.
Dorinţa de a fi ca celălalt, care este în permanenţă reprimată, devine invidie, o emoţie foarte ne-naturală.
Frica reprimată în permanenţă devine panică, o emoţie foarte ne-naturală.
Dragostea care este reprimată în permanenţă devine spirit de posesiune, o emoţie foarte ne-naturală."

 Neale Donald Walsch - ”Conversaţii cu Dumnezeu”
 

Ca material de sprijin în plus, consider utile cercetările lui William Buhlmann şi ale psihoterapeutului Dr Michael Newton privind "viaţa de dincolo" şi legătura acestei "vieţi" cu determinismul cauzal al experienţelor de viaţă terestre.







Cărţi de psihoterapeutul Dr. Michael Newton : Destinul sufletelor, Viaţa dintre vieţi, Călătoria sufletelor :
http://profitshare.ro/l/767141  ; http://bit.ly/1AN9GgE
http://profitshare.ro/l/767161  ;  http://bit.ly/1k4w04Q

Cărţi de William Buhlmanhttp://bit.ly/1ka5wyM ;
http://bit.ly/1ka5C9K
"Secretul sufletului" ,"Aventuri dincolo de limitele corpului fizic"
Fragment - invitaţie la lectură:
"Mă cuprinde un sentiment de mare bucurie pe măsură ce înţeleg necesitatea suferinţelor şi a nenorocirilor
 Fiecare provocare a reprezentat o ocazie minunată de a învăţa ceva, mi-a oferit cadrul necesar pentru a evolua.   
 Înţeleg înţelepciunea acestui fenomen în ansamblu. 
 Eu sunt în acelaşi timp şi maestrul şi discipolul; sunt regizorul, scenograful şi actorul propriei mele vieţi. 
 Am o mare revelaţie: singura modalitate de a afla şi de a înţelege un lucru cu siguranţă, este să îl experimentezi pe propria piele. 
 Orice mai puţin de atât este doar pură teorie şi speculaţie. Adevărul gol-goluţ devine evident: viaţa în planul fizic este o şcoală interactivă, un teren propice ; de antrenament pentru evoluţia sufletelor.
   Îmi privesc fascinat viaţa ce se desfăşoară în faţa ochilor mei. Nenumăraţi ani şi nenumărate experienţe au contribuit cu toate la ceea ce sunt eu astăzi. 

 Expansiunea în timp a fost neimportantă. Îmi dau seama că sunt nemuritor şi că timpul nu are nici o valoare. Ca şi suflet, ca şi pură conştiinţă, nu am nevoie de nici un instrument artificial cum ar fi timpul, pentru a-i măsura durata. 
 Ca şi spirit divin, nu îmbătrânesc niciodată şi nici nu mă deteriorez; doar cresc în cunoaştere şi în experienţă. 
 Fiecare din explorările mele în planul fizic mi-au mărit cunoaşterea. 
Fiecare călătorie fizică mi-a mărit viziunea şi aprecierea asupra vieţii. 
Fiecare experienţă fizică mi-a oferit ocazia să mă dezvolt şi să evoluez, oportunitatea de a-mi exprima calităţile interioare, capacităţile de iubire, umilinţă, răbdare şi putere.
   Sunt profund împăcat de simplitatea acestor lucruri. Toate au un sens: experienţa dă naştere înţelepciunii. Timpul este irelevant. 

Adânc în interiorul nostru, noi înregistrăm cu fidelitate toate experienţele. 
Fiecare eveniment, fiecare moment, toate acestea sunt înregistrate în subconştientul nostru.
   Pe măsură ce privesc filmul vieţii mele, îmi dau seama că evenimentele din planul fizic au fost doar o mică parte a întregului. Eu am trăit în nenumărate lumi şi am luat nenumărate forme.
   Mă cuprinde un sentiment de compasiune în momentul când îmi dau seama care este scopul de fapt. 

Întregul univers, fizic şi subtil, este o şcoală de antrenament pentru evoluţia sufletelor. 
 Văd cu o mare claritate şcoli în interiorul altor şcoli, dimensiuni în interiorul altor dimensiuni, toate servind la crearea unui univers propice pentru învăţare interactivă. Fiecare nivel energetic al universului serveşte unui scop bine definit. 
 Fiecare din acestea oferă anumite provocări şi oportunităţi specifice pentru creştere şi evoluţie.
   Scopul şi menirea îmi devin foarte clare: sunt martorul evoluţiei conştiinţei mele, al evoluţiei fiinţei mele de-a lungul timpului. 

 Conştiinţa mi se umple de iubire şi recunoştinţă. 
 Pentru prima dată în viaţa mea, totul are un sens foarte clar.
   În acel moment mă întorc în corpul fizic, plin de un sentiment cald de iubire şi de cunoaştere ce îmi radiază din toate celulele corpului. 

 Pentru prima dată, înţeleg care este menirea mea şi cauza pentru care eu exist.
   De fiecare dată când m-am mai dedublat am continuat să examinez formele subtile pe care le-am întâlnit. 

La început, acestea îmi apăreau ca nişte imagini holografice cu conţinut. La o analiză mai atentă, am descoperit că acestea erau la fel de reale şi de solide precum materia fizică. Aceste obiecte din plan subtil păreau să fie formate dintr-o matrice de energie rafinată în loc de energie moleculară.
   Timp de mulţi ani, nu am înţeles în totalitate implicaţiile, însă pe măsură ce mi-am continuat experienţele, mi-am dat seama că viaţa însăşi, fizică sau subtilă este interconectată.
 

 În plus, am descoperit că fiecare obiect din planul fizic din jurul nostru există în mai multe planuri vibraţionale simultan. 
 De asemenea, tot ce există în jurul nostru există în acelaşi timp şi într-un univers subtil paralel. 
 Chiar dacă ochii noştri sunt capabili să vadă doar rezultatul molecular grosier al energiei, materia fiinţează mai departe într-un continuum de energie subtilă dincolo de vederea noastră fizică. 
 Fiecare formă există în mod independent de planul fizic însă este intreconectată de acesta prin intermediul frecvenţei sale interne de vibraţie, aşa cum particulele de lumină şi valurile de lumină sunt intreconectate şi există precum o singură unitate de energie.
   Materia există ca un continuum de energie ce se expansionează mult dincolo de limitele crude ale vederii noastre fizice.


Vezi şi articolul ăsta interesant, în completare, despre REGRETE (Conferinţă TED) : http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/kathryn-schulz-nu-regreta-regretul.html 
http://profitshare.ro/l/767141#sthash.MHdsSTVg.dpuf
http://profitshare.ro/l/767141#sthash.MHdsSTVg.dpuf
http://profitshare.ro/l/767141  ; http://bit.ly/1AN9GgE - See more at: http://loveblog4all.blogspot.ro/2014/08/carti-spiritualitate.html#sthash.MHdsSTVg.dpu

Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui : 
https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

De AICI POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde 

DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă a lui Kato : 



http://profitshare.ro/l/767141  ; http://bit.ly/1AN9GgE - See more at: http://loveblog4all.blogspot.ro/2014/08/carti-spiritualitate.html#sthash.MHdsSTVg.dpuf
http://profitshare.ro/l/767141  ; http://bit.ly/1AN9GgE - See more at: http://loveblog4all.blogspot.ro/2014/08/carti-spiritualitate.html#sthash.MHdsSTVg.dpuf

CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato : http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html


Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Te invit cu bucurie să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. Accesează acest link pt oferta completă de magazine unde găseşti tot ce vrei : https://www.facebook.com/notes/806471976063412/ Mulţumesc !

Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" la un click distanţă !  : 
http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

citgrup.ro


Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');