Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

miercuri, ianuarie 13, 2016

Calendar Evenimente Spirituale pentru România, de Kato


books-express.ro

Calendar de Evenimente Spirituale pentru toată România

Include parțial şi psihologia, parapsihologia, ezoterism, terapiile naturiste, terapii alternative şi complementare - prezentări, seminarii, conferinţe, congrese, workshopuri, cursuri... 


Motivele pentru care am creat acest Calendar Naţional :
1. Deoarece sunt interesat de evenimentele spirituale, şi nu am găsit până acum nici un calendar eficent care să îmi arate ce evenimente au loc în zona mea sau în ţară.
2. Deoarece am constatat faptul că majoritatea evenimentelor spirituale sunt insuficient şi ineficient promovate.
3. Deoarece consider că nivelul de educaţie şi de conştiinţă morală a naţiunii depinde mult de popularizarea şi facilitarea, la modul general, a accesului şi participării populaţiei la evenimentele spirituale.
Consider că participarea la un eveniment spiritual este mult mai benefică decât vizionarea unui film de acţiune, de groază, etc, petrecerea câtorva ore într-un local, sau pierderea timpului acasă în faţa televizorului din lipsă de... ocupaţie, motivaţie...
4. Deoarece prezenţa Calendarului Naţional pe blogurile mele şi grupurile mele de socializare va creşte şi traficul meu, deci am şi eu interese personale ;)
5. Deoarece este posibil ca cei mulţumiţi de această activitate a mea voluntară, gratuită, să mai facă şi câte o donaţie, din când în când. :)

Organizatorii de evenimente spirituale își pot înscrie evenimentele lor, prin adresarea unei invitaţii mie, Katona Nicolae, de a mă ABONA la evenimentele paginii lor, şi trimiterea unui mesaj personal cu linkul fiecărui nou eveniment, pt a nu pierde vreunul, pe :
- Facebook : https://www.facebook.com/katona.nicolae pentru evenimentele promovate prin platforma Facebook.
Ulterior, voi bifa că Merg la eveniment, şi evenimentele dvs vor apărea automat (după câteva ore) în Calendarul Evenimentelor Spirituale din România, cât timp păstrez abonamentul la evenimentele din pagina dvs şi bifez că merg la ele.
Deci, rog nu mă luaţi în calcul ca participant activ la evenimentele dvs, ci doar pasiv :)

Calendarul a fost creat în 13.01.2016, şi este în curs de completare, zilnic fiind adăugaţi noi organizatori de evenimente spirituale.

În atenţia ORGANIZATORILOR DE EVENIMENTE
Dacă creaţi evenimentele dvs ca evenimente facebook ele vor putea fi integrate în Calendarul Naţional de către mine, cu un click-două.
Veţi beneficia astfel de reclamă gratuită pt evenimentele create astfel !
Altfel nu, deoarece este prea mult de muncă din partea mea să creez eu aceste evenimente în calendar !
CUM SE CREEAZĂ UN EVENIMENT PUBLIC :
Există evenimente Private şi Publice, iar cele Private nu pot să apară în Calendarul Naţional de Evenimente Spirituale !

1. EVENIMENT FACEBOOK : intră pe "Evenimente" din pagina ta facebook, şi în partea dreaptă, sub poza de profil, vei vedea un mic dreptunghi ce încadrează "+ Creează un Eveniment".
Dă click acolo şi se va deschide pagina de creare a evenimentului.
Atenţie : evenimentul facebook are în mod PRESTABILIT automat setat ca "Eveniment Privat", adică va fi vizibil DOAR PT INVITAŢI, pt ca evenimentul să fie vizibil DOAR PT INVITAŢI ŞI DOAR INVITAŢII ÎŞI POT INVITA PRIETENII !
Pentru ca evenimentul să fie PUBLIC, VIZIBIL DE CĂTRE TOATĂ LUMEA, trebuie bifată opţiunea a doua : "Creează un eveniment Public - vizibil pt orice persoană, cu sau fără cont facebook" !
Setarea se face din cadranul mic de sus, stânga al evenimentului - "Creează un eveniment... "
Se dă click pe săgeata în jos şi se bifează, deci, a doua opţiune, pt ca evenimentul să fie Public.

Rog organizatorii de evenimente spirituale să le promoveze şi pe Grupul meu facebook dedicat promovării evenimentelor spirituale -
"Universul Spiritual - Evenimente Spirituale " :

https://www.facebook.com/groups/UniversulSpiritualEvenimenteSpirituale/
pentru a le putea urmări şi include în calendar mai uşor, fiind grupate astfel acolo. 
Nu am timp să caut zilnic evenimentele pe tot facebookul, deci sunt favorizați cei ce le postează în grupul meu!

Calendarul Național este popularizat pe :
- blogurile mele (3 bloguri),
- în grupurile mele Facebook şi alte grupuri,
- pe Google+,
- în profilul meu, etc,
având o foarte largă vizibilitate privind accesarea lui !
În prezent apreciez că acest calendar este vizionat de aproximativ 100.000 oameni lunar, şi că în scurt timp acest număr de vizionări va creşte, deoarece instrumentul este foarte util şi eficient.

Rog pe această cale pe toţi amatorii de evenimente spirituale să promoveze această postare, prin distribuire la prieteni, deoarece este în beneficiul tuturor, privind dezvoltarea personală şi a conştiinţei morale, la nivel individual şi general.
Viziunea mea este că ţara noastră va deveni în scurt timp un "Spaţiu al spiritualităţii mondiale", şi mă bucur de faptul că pot contribui şi eu la dezvoltarea acestei viziuni minunate :)

Pentru filmări de evenimente spirituale în Cluj-Napoca, în mod gratuit (eventual o mică donaţie pentru cheltuieli de deplasare, protocol), mă puteţi contacta oricând.
Aceste evenimente filmate de mine vor beneficia de popularizarea lor gratuită pe marea mea bibliotecă video situată pe Youtube (peste 10.000 de materiale video) la adresa : https://www.youtube.com/channel/UCo5x0Chp37_rsEj8XqgoTSA

Calendarul naţional al evenimentelor spirituale :
(este prezent şi în partea de sus a paginii blogului, vizibil pentru toate articolele publicate pe blogurile mele - peste 600 articole până în prezent, pe 3 bloguri ! )


Mult succes tuturor organizatorilor şi dezvoltatorilor de evenimente spirituale, cât şi participanţilor la ele, bine-nţeles ! :)

Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :
https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 600 articole ! :
http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html
Cuprinsul este postat şi pe ISSUU.com şi pe SCRIBD.com :

 



Distribuie articolul, mulțumesc! 




-DONEAZĂ, dacă ți-a plăcut, susține ceea ce-ți place :) 



Donează prin PayPal, în contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Mulțumesc!

eJobs


APARATE pentru Relaxare, Protecție Energetică, Energizare, pentru starea ta de bine: LINK

Atlantis - Învață să stăpânești arta materializării dorințelor


-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT AUDIO mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).


-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).

-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi mai noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...


  


software-deals.ro

  VigLink banner


CALENDAR EVENIMENTE SPIRITUALE ROMÂNIA
Pentru înscrierea evenimentului Dvs trimiteţi o invitaţie pentru eveniment la Katona Nicolae pe :
- Facebook : https://www.facebook.com/katona.nicolae
- pe Google+ :  https://plus.google.com/u/0/+katonanicolae - See more at: http://loveblog4all.blogspot.ro/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html#sthash.ee27slZC.dpuf

CALENDAR EVENIMENTE SPIRITUALE ROMÂNIA
Pentru înscrierea evenimentului Dvs trimiteţi o invitaţie pentru eveniment la Katona Nicolae pe :
- Facebook : https://www.facebook.com/katona.nicolae
- pe Google+ :  https://plus.google.com/u/0/+katonanicolae - See more at: http://loveblog4all.blogspot.ro/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html#sthash.ee27slZC.dpuf

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');