Amazon USA

Get Response Email Marketing

Kato Live ora 22

Calendar Evenimente Spirituale România de Kato

3D Heading Maker

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

Widgets

luni, martie 14, 2016

Prosperitate pt tine - un Venit în plus, prin Programe de Afiliere


books-express.ro

 Un articol util, prin care vei afla şi vei înţelege ce sunt sistemele şi programele de afiliere, unul dintre cele mai bune şi complete articole pe acest subiect, având valoare de mic curs în domeniul afilierii. 
 Recomand parcurgerea linkurilor anexate, care conţin informaţii preţioase, detaliate.
 Nu uita faptul că INVESTEŞTI acest timp în pregătirea şi dezvoltarea ta privind prosperitatea ta material-financiară.
 Chiar dacă nu te gândeşti acum să iniţiezi o afiliere, este bine să cunoşti subiectul, ca alternativă de viitor.  Poţi eventual chiar ajuta pe altcineva drag ţie, cu informaţii, în acest sens. 
A împărtăşi reprezintă dovada afecţiunii...

VREI UN VENIT ÎN PLUS, O AFACERE PERSONALĂ ONLINE, PRIN AFILIERE, FĂRĂ BĂTAIE DE CAP, PROGRAM, ŞEFI, ETC ?

Sau ai un magazin virtual, cu vânzări online, ori vrei să-ţi faci unul ? 
Citeşte articolul, să vezi cum poţi deveni afiliat sau Advertiser!

Exemplul 1:
Adecvat persoanelor de sex feminin.

Este ca şi cum ai avea magazinul tău de parfumuri, cosmetice, accesorii, bijuterii, şi remedii naturiste.
Tu recomanzi magazinul, produsele, comenzile sunt livrate în 2-3 zile zile, şi primeşti comision, elegant, fără bătaie de cap din partea ta, de la toate comenzile efectuate de către cei ce au devenit clienţi prin tine, de la clienţii clienţilor tăi, şi mai departe, pe o structură cu 4 niveluri !


Studiază AVANTAJELE accesând linkurile de mai jos:
1. http://ladys.ro/promo/1/KNyvBjsz
2. http://ladys.ro/a/KNyvBjsz,b
3. http://ladys.ro/a/KNyvBjsz,a
4. http://ladys.ro/a/KNyvBjsz,c
5. http://ladys.ro/catalog_Ladys.php?affId=KNyvBjsz
6. http://ladys.ro/program-afiliere-avantajos-ladys.php?affId=KNyvBjsz

7. http://ladys.ro/discounturi-ladys.php?affId=KNyvBjsz



  Dacă nu ai înţeles bine despre ce este vorba, am să-ţi explic în continuare câteva lucruri privind sistemele de afiliere, lucruri pe care este bine să le ştii, dacă eşti "începător" în domeniu, dar vrei să devii mai prosper printr-un sistem de afiliere într-o afacere online.
  Am tot vorbit pe blog despre prosperitate, bunăstare, dar am considerat că ar fi bine să fac acest articol, privind modalităţile PRACTICE prin care poţi deveni mai prosper.
 Aici voi vorbi despre sistemele de Afiliere, de care te poţi folosi pentru a realiza venituri suplimentare, sau chiar principala ta sursă de venit, după un timp.
 Pe scurt : tu, ca persoană fizică, poţi deveni afiliat la o reţea de afiliere, care intermediază legătura dintre tine şi unul sau mai mulţi comercianţi.
 Comercianţii au magazine online de unde clienţii pot comanda online diverse produse şi servicii.
Tu poţi : 
- cumpăra produse cu discount (nu la toţi comercianţii este valabil asta, dar la cel de mai sus este), 
- poţi face reclamă pe siteul tău, blogul tău, în mediile de socializare admise (Facebook, Twitter, Google+, etc) la produsele comerciantului, iar dacă cineva cumpără produse după ce a accesat o reclamă de-a ta, tu ai automat un anumit comision din vânzare.
 Comisionul va fi impozitat, fireşte.
 Reţeaua de afiliere :
- îţi permite ţie să oferi reclame care au un cod personal, al tău, inclus în link, 
- înregistrează automat (prin cookies) cine a accesat reclama ta, şi comanda sa,
- te remunerează automat în contul tău cu un comision, după ce cumpărătorul a achitat produsul livrat de comerciant.
 La reţelele mari de marketing afiliat (2Parale, Profitshare) există sute de comercianţi (advertiseri) pentru care tu poţi face reclamă, deci ai ca avantaje;
- marea diversitate de produse şi servicii, cât şi promoţii continue,
- există game variate de produse scumpe, la care poţi înregistra comisioane semnificative dintr-o singură vânzare, 
- ai instrumente variate puse la îndemână spre folosinţa ta, de reclamă - linkuri, banere, de organizare de campanii, de informare - advertoriale, tutoriale, etc. 
 Dar, în general există şi anumite dezavantaje:
cel care a accesat reclama ta trebuie să efectueze comanda într-un anumit timp limită numit "perioada de recurenţă", stabilită de fiecare comerciant (advertiser), (10-30 zile de obicei), timp după care comanda lui nu se va mai înregistra la tine, nu vei mai obţine comision,
- dacă un client care a accesat reţeaua şi un anumit comerciant, nu va mai accesa reclamele tale, ci va cumpăra ulterior direct de la comerciant, tu nu vei mai fi comisionat deloc,
- livrarea produselor în mod gratuit este condiţionată de o valoare minimă a comenzii - în general, la majoritatea comercianţior, trebuie să depăşeşti 100 lei ca să nu plăteşti şi transportul, 
- faci o comandă de mai multe produse, la un mall online, care depăşeşte valoarea minimă necesară livrării gratuite (fără comision de transport), dar, dacă nu eşti atent când comanzi, te trezeşti că livrarea se face de la alţi comercianţi cu care are relaţii contractuale, şi care te taxează fiecare de transport la livrarea produselor,
- unii mari comercianţi nu acceptă ca tu să postezi reclamele produselor lor în orice mediu online, pe orice site de socializare. De exemplu, este acceptat să postezi doar în profilul tău facebook, dar nu şi pe grupurile facebook sau în profilele altora, unde, dacă postezi nu primeşti nici un comision pentru comenzile efectuate, deci faci... muncă voluntară,
- la unii comercianţi nu primeşti comision dacă comanzi produse tu, pe numele tău, pentru tine, ca să nu încurajeze revânzarea lor de către tine, la suprapreţ,
- preţurile sunt fixe, nu beneficiezi de discounturi în funcţie de valoarea comenzii, 
- comisionul nu este mare, în general maxim 10 % din valoarea comenzii, şi scade la produsele de valoare mare (IT, audio-video, electroscasnice) undeva pe la 5%.
 Pentru exemplul de mai sus cu Ladys, nu există aceste inconveniente.
 Gama de produse nu este atât de mare ca în cadrul unei reţele mari de marketing afiliat, unde sunt mai mulţi comercianţi pe aceeaşi gamă de produse  (Parfumuri, Cosmetice, Accesorii, Remedii naturiste), dar ai avantajele specifice următoare 
Doar LADY’S plăteşte BONUS DIN VALOAREA COMENZILOR CE INCLUD TVA!
Firmele concurente scad din valoarea comenzii TVA-ul, aplicând bonusul la suma rămasă după această scădere a tva-ului, ceea ce înseamnă automat un bonus mai mic
LADY’S îți calculează bonusul raportându-se la valoarea totală a comenzii (valoare ce include și tva-ul).
nu pierzi nici un clienteşti comisionat de fiecare dată când un client adus de tine va face pe viitor o comandă (fără limită de timp),
- poţi comanda pentru tine produse cu discount ce creşte cu valoarea comenzii (până la 42% !) - cu cât comanzi mai mult, cu atât discountul creşte, deci te poţi coordona cu alte prietene să comandaţi împreună, pentru a beneficia de discount mai mare (preţ mai mic al produselor),
- beneficiezi de comision în sistemul piramidal de tip MLM, pe 4 niveluri, de la clienţii aduşi de tine, clienţii clienţilor aduşi de tine, clienţii clienţilor 
clienţilor aduşi de tine... !
Exista 4 nivele de recompensare pentru activitățile afiliatului: Nivel 1- 10% ;  Nivel 2- 5% ;  Nivel 3- 2.5% ; Nivel 4- 1.25%.
Dacă aduci un client nou, vei acumula puncte de loialitate care echivalează cu 10% din cumpărăturile noului client (nivel 1). 

Dacă clientul de la nivel 1, aduce la rândul său un client nou, vei primi 5% din cumpărăturile făcute de acest client nou (nivel 2). 
Același principiu se aplică până la nivelul 4!
- Bonus nelimitat pe 4 nivele de recomandări!
- beneficiezi de transport gratuit (livrarea gratuită a produselor, fără costuri suplimentare) în peste 2.300 de localităţi prin curier rapid, sau prin poştă pentru comenzi peste 50 lei, 
- poţi cere livrarea produselor comandate şi la altă adresă decât cea personală, putând astfel oferi  cadouri cui doreşti, fără taxă de transport,
- există persoane (prieteni, vecini) care nu vor să devină clienţi afiliaţi, nu vor să comande online, unii nu au nici măcar PC, dar ar vrea să comande produse prin tine, dacă le livrezi tu, iar dacă le livrezi la preţ de catalog, şi comasezi produsele într-o singură comandă, ai posibilitatea de a beneficia de un comision substanţial !
- valoarea minimă a comenzii este de doar 10 lei,
- în alte sisteme de afiliere de tip MLM ai nevoie de o investiţie de bani iniţială, dar la Lady's nu ai taxă de înscriere, mai mult, primul catalog este gratuit
- este cea mai simplă şi comodă afacere de tip MLM, 
- preţurile foarte accesibile nu necesită muncă multă de lămurire cu potenţialii clienţi, 
- nu ai target
- nu trebuie să faci prezentări de produse, 
- nu ai nevoie de instruire specială
- nu este neaparat nevoie ca tu personal să vinzi ceva
- este foarte adecvată celor ce nu îşi permit investiţii financiare...
 Acestea sunt avantaje consistente, căci este răsplătită munca depusă în prezent cât şi cea depusă anterior, şi fidelitatea.
 La Ladys fiecare client are un cod de client, şi fiecare client de-al tău care va comanda online va fi înregistrat în sistem ca fiind legat de codul tău de client, în sistemul piramidal de comisionare.
 Linkurile de reclamă oferite de tine altora, pe blogul tău sau profilul tău de pe reţelele de socializare, au codul tău de client încorporat, şi fiecare vânzare efectuată prin accesarea acelor linkuri se înregistrează automat în contul tău.


 Ceea ce am vrut să accentuez este existenţa avantajelor unui sistem de afiliere de tip MLM (Multi Level Marketing) de tipul celui prezentat mai sus - Ladys.
 În plus, din prospectările efectuate pe internet, se pare că gama de parfumuri-cosmetice este una dintre cele mai bune privind câştigurile ca afiliat.
 Dar fiecare sistem are avantaje şi dezavantaje, şi nimeni nu te opreşte să te înscrii în două reţele diferite de afiliere, sau chiar mai multe, de gen diferit... :)
 De aceea îţi voi prezenta şi altele, mai jos, pentru a putea alege ceea ce ţie ţi se potriveşte.



 În continuare, câteva explicaţii mai... aprofundate, pentru cei ce vor să studieze problema afilierii mai în amănunţime:

 Marketingul afiliat - este o formă de online marketing care se bazează exclusiv pe modelul CPA - Cost Per Acțiune. 
 Un magazin sau prestator de servicii (numit advertiser) răsplătește persoanele înscrise într-un program de marketing afiliat (denumiți afiliați) pentru fiecare acțiune efectuată în beneficiul advertiserului (denumită conversie). 
 O conversie poate să fie o vânzare, completarea unui formular, abonarea la un newsletter sau altă acțiune de marketing măsurabilă, stabilită în avans de către advertiser. 
 O rețea de afiliere funcționează ca un intermediar, oferind o soluție rapidă și eficientă de a câștiga bani pentru afiliați și de promovare și marketing pentru advertiseri. 
 Metodele de promovare folosite de afiliați pot să includă publicitatea prin afișarea de bannere în website-urile lor, publicarea de articole, review-uri, recomandări sau alt fel de conținut, publicitate în cadrul campaniilor pay-per-click (ex. Google AdWords), publicitate în cadrul rețelelor sociale s.a.
Marketingul afiliat se bazează pe relaţia dintre:
1- Comercianţi (Advertiseri)
2- Afiliaţi (Publisheri- deţinătorii de site-uri sau bloguri şi 
3 - Clienţi - utilizatorii site-ului interesaţi de produsele comerciantului. 

 Afiliaţii - Publisherii înscrişi într-un program de marketing afiliat poartă denumirea de afiliaţi, iar rolul lor este de a-şi folosi spaţiul de reclamă de pe siteul personal în vederea promovării produselor Comercianţilor (Advertiserilor). 
 Afiliatul este cel care face promovarea produselor Advertiserilor, prin metodele de promovare agreate (de ex. în website-urile sale). 
 Prin promovare, afiliatul obține un comision din vânzările generate.

 Afiliaţii au o gamă de branduri la dispoziţie, putând să aleagă să promoveze diverse servicii și produse, utilizând instrumentele de afiliere.
 Afiliatul (Tu) reprezintă o entitate comercială(de regulă persoană fizică) aflată într-o relație de afiliere (printr-un program de afiliere) faţă de o altă entitate comercială, de regulă mai mare. 
 El trebuie să-şi deschidă un cont personal în reţeaua de afiliere.
 Afiliatul utilizează site-ul său (de exemplu un blog personal sau pagina sa de pe un site de socializare), pentru a trimite trafic pe alt site - al comerciantului (adevertiser). 
 El trebuie să adăuge siteul în contul său de afiliat, iar acest site va fi analizat şi aprobat sau respins, în funcţie de respectarea Termenilor şi condiţiilor impuse de Reţeaua de afiliere.
 Comisioanele ce provin din vânzări rezultate prin intermediul unor siteuri neînscrise sau neaprobate nu sunt plătite!
 Pentru fiecare produs vândut de către Advertiser, afiliatul va primi un anumit comision din vânzare, dacă anterior cumpărătorul a dat click pe unul din instrumentele de promovare ale Advertiserului, afişate pe site-ul afiliatului.
 Acest tip de plată a publicităţii online este denumit  CPA (cost per acquisition).
  Afiliatul, pe site-ul căruia s-a făcut click pe reclamă, va primi comisionul din valoarea comenzii, în contul său, doar dacă clientul finalizează comanda, deci după ce i se livrează produsele comandate şi le achită. 
 Afiliaţii primesc un cod embed specific tipului de instrument de promovare ales pe care să-l insereze în site.
 Afiliaţii programului vor primi plata rezultată din comisioanele acumulate, în general la sfârşitul fiecărei luni, doar dacă au completate în contul lor detaliile de plată. 
 Pragul minim pentru plăţi este în general de 100 lei, iar dacă nu este atins acest prag, suma va fi raportată pentru luna viitoare.
 La unii advertiseri se poate opta şi a comanda produse care se încadrează în valoarea comisionului acumulat.
 Pentru persoanele fizice se reţin la sursă taxele şi impozitele aferente conform legislaţiei în vigoare, iar în cazul persoanelor juridice se plăteşte suma totală plus TVA.


2Parale.ro
 Comerciantul (Advertiserul) este cel care solicită promovarea produselor sau serviciilor sale, prin intermediul programului de afiliere.
El plăteşte mai mulți  afiliați (publisheri) pentru anumite acțiuni efectuate pe site-ul său: o vânzare, lead, sau orice altă acțiune prestabilită în cadrul programului de afiliere de către comerciant. 
  Marketingul afiliat mai este numit marketing bazat pe performanță, întrucât el nu include acțiuni de genul Cost Pe Click (CPC) sau Cost Pe Mia de afișări (CPM).

2Parale.ro
 Clientul este cel care ajunge pe website-ul Advertiserului prin intermediul promovării făcute de Afiliat, și care îndeplinește o anumită acțiune.  Acțiunea poate să fie o comandă, înscriere, abonare etc...



 Programul de afiliere permite afiliatului (companie, PFA sau persoană fizică) să promoveze produsele și serviciile unui comerciant în schimbul unei taxe pe bucată vândută (obiect sau serviciu).

 Rețeaua de afiliere
 permite înscrierea (gratuită) a afiliaților (publisherilor). 
- permite publisherilor (afiliaţi) să găsească programe de afiliere convenabile pentru websiteurile lor și ajută websiteurile ce oferă programele de afiliere să atingă o audiență mai mare.
 Afiliatului i se pun la dispoziţie o serie de instrumente de promovare a produselor pe care Advertiserul le înregistrează în sistem, care se găsesc în contul de afiliat.
 În această pagină personală afiliatul are posibilitatea de definire a unui instrument de promovare, alegând una din mai multe opţiuni disponibile: banner de produse orizontal, banner de produse vertical, banner grafic „oferte speciale”, linkuri generate, etc.
 Bannerele grafice sunt de tip imagine sau flash, au forme dreptunghiulare de diferite dimensiuni, şi se încadrează în dimensiunile standard acceptate de IAB (Asociaţia de marketing şi publicitate online)
1.1 Unitati afisate în content / în interiorul paginii - unităţi fixe 
a) Formate standard: - 728*90; - 300*250; - 160*600 - 120*600 - 300*600 
b) Formate atipice (derivate a formatelor standard): 
- 300*150; 250*250; 180*150 ( + derivate din formatele standard, intre limitele dim. bannerelor standard; 
atipicitate pe leaderboard pe dimensiuni precum: 930*120, 1000*50; 1000*150, 728*200); - 468*60 (format menţinut în cadrul site-urilor mai mult ptr a rula publicitate prin G.AdWords)
 Linkul generat este un instrument prin care afiliatul poate promova orice link valid de pe site-urile advertiserilor.
 În general, pentru a putea defini instrumente de promovare este necesar ca afiliaţii să-şi înregistreze în sistem cel puţin un site.
 Reţelele de marketing afiliat (networkuri 3rd party) mediază relaţia dintre Advertiser şi Afiliat, dar există şi programe (ex. Altex) care se bazează pe o comunicare directă cu afiliaţii care doresc să promoveze pe site-ul/blogul lor produsele comercializate de la un singur comerciant. 
 Sistemul de marketing afiliat funcţionează pe baza cookie-urilor - un text codificat trimis de un server către un navigator web pentru reţinerea informaţiilor despre comportamentul utilizatorului atunci când acesta navighează pe un site. 
 Vizitatorul (potenţialul client) site-ului deţinut de afiliat dă click pe unul dintre instrumentele de promovare, astfel se setează cookie-ul care reţine informaţii despre utilizatorul direcţionat de pe site-ul afiliatului. 
 Dacă în perioada de comisionare utilizatorul face o comandă de produse pe site-ul comerciantului, afiliatul va primi un anumit procent din preţul (fără TVA) al acelei comenzi.
 Perioada de comisionare variază de la un comerciant (Advertiser) la altul, fiind în general cuprinse între 10 şi 30 de zile din momentul în care utilizatorul a dat click pe un instrument de promovare (reclamă). 
 Dacă utilizatorul finalizează o comandă pe site-ul comerciantului, atunci afiliatul, pe site-ul căruia s-a făcut click, va primi comisionul din valoarea comenzii.
 Pentru comercianți (advertiseri), serviciile unei rețele de afiliere pot include tehnologii de urmărire, unelte de raport, procesări de plăți, și accesul la o bază mare de publisheri. 
 Pentru afiliați, serviciile pot include afilierea la programele de afiliere ale advertiserilor (comercianților) printr-un singur clic, unelte de raport, și plăți pentru toate programele de afiliere din rețea printr-un singur cont.
 Afiliatul îşi poate monitoriza performanţa instrumentelor de promovare pe baza rapoartelor statistice diverse generate în sistem, de genul: Raport pentru comisioane, Raport performanţă instrumente,  Raport pentru plăţi - Comisioane curente, Plăţi generate, Plăţi finalizate, Plăţi respinse, etc. 
 Unele rețele de afiliere percep o taxă inițială de înregistrare și/sau o taxă lunară de mentenanță. 
 Comun rețelelor de afiliere este să comisioneze advertiserii cu un procent din comisionul plătit afiliaților ca taxă pentru serviciile lor.
 Rețelele de afiliere tradiționale permit comercianților să ofere publisherilor procente din câștig (cost pe vânzare) sau cost pe acțiune, ca metodă de compensare. 


 Marketingul afiliat se suprapune într-o oarecare măsură cu alte metode de internet-marketing, deoarece afiliații pot utiliza şi metode regulate de publicitate, ce includ optimizări în motoare de căutare, marketing prin căutări plătite în motoarele de căutare, e-mail marketing, și publicitate prin afișarea de bannere. 

 Deşi motoarele de căutare, e-mail-urile și feedurile RSS (abonamente la informaţii noi) captează o atenție mai mare din partea comercianților online față de marketingul afiliat, membri afiliați joacă un rol semnificant în strategiile de vânzari online.



Care sunt principalele reţele de marketing afiliat din România : 

1. Profitshare - http://profitshare.ro/ este reţeaua de afiliere cu cele mai mari vânzări din Romania, şi reprezintă soluţia de marketing online folosită de unele dintre cele mai importante magazine si furnizori de servicii online.
 Este o platformă de marketing afiliat, un instrument de marketing bazat pe performanță, ce presupune existența a trei jucători cheie: Advertiser, Afiliat și Client. (Vezi explicaţiile de mai sus)
 Profitshare utilizează cea mai avansată tehnologie folosită de o rețea de marketing afiliat.
 Mediul este 100% securizat pentru afiliaţi si advertiseri.
 A fost lansată în 2009, ca program de afiliere al eMAG.
 În 2010 a atins vânzări în valoare de 15.46 milioane  lei (fara TVA).
 În 2012 a început să planifice Profitshare 2.0, varianta multi-advertise.
 În martie 2013 Profitshare a fost preluat de Conversion Marketing - companie digitală care oferă servicii de performance marketing.
 În iunie 2013 s-a deschis Profitshare 2.0, multi-advertiser public, iar cele mai importante magazine online din Romania au început să se alăture reţelei.
 În noiembrie 2013 a generat vânzări în valoare de peste 15 milioane de lei de Black Friday.
 În noiembrie 2014 s-au înregistrat vânzări în valoare de 40 de milioane de lei în 72 de ore de Black Friday.
 În ianuarie 2015 Profitshare este lansat pe piaţa din Bulgaria.
 În februarie 2015 s-au atins primele 100 de milioane de euro vânzări pentru advertiseri.
 Obiectivele advertiserilor sunt realizate prin intermediul unei reţele de afiliere pregatită să ofere un mix de promovare divers precum: remarketing, promovarea prin conţinut, promovare în cadrul reţelelor sociale, în campanii pay-per click şi multe alte metode de promovare.
 Scopul Profitshare este de a sprijini businessurile online prin oferirea unei soluţii de comunicare şi promovare eficiente, uşor de adoptat.
 Detalii în amănunt despre Profitshare şi afilierea la el găseşti aici :  http://profitshare.ro/static-pages/help#ma1
 Vezi şi Blogul Profitshare :  http://blog.profitshare.ro/

2. 2Performant (fost 2Parale) - Link Afiliere (dă click pe acest text)
Peste 500 de programe de afiliere!
Peste 44,000 afiliați!
Peste 1,460,000 de vânzări!
Peste 725,000 de leaduri!

2Parale.ro

Află mai multe detalii aici despre ce este şi cum funcţionează 2Parale:  http://wiki.2parale.ro/wiki/Main_Page

Află aici detalii despre modul de afiliere la 2Performant, tutoriale, îndrumări, tot ce ai nevoie : http://wiki.2parale.ro/wiki/Afilia%C5%A3i

Vinzi online ? Profită de sistemul de afiliere, devino Advertiser:
 2Parale.ro

Instrument ajutător - Blogul 2Parale:  https://blog.2parale.ro/

3. CEL.rohttp://www.cel.ro/afiliere/ 
Serviciu oferit în colaborare cu 2Parale

Detalii : http://www.cel.ro/afiliere/detalii

4. Altex - http://afiliere.altex.ro/
Afiliatului i se pun la dispoziţie o serie de instrumente de promovare a produselor pe care Advertiserul le înregistrează în sistem.
Spre deosebire de reţelele de marketing afiliat (networkuri 3rd party), care mediază relaţia dintre Advertiser şi Afiliat, programul Altex se bazează pe o comunicare directă cu afiliaţii care doresc să promoveze pe site-ul/blogul lor produsele comercializate de Altex.

Detalii : http://afiliere.altex.ro/Home/Help ;
http://afiliere.altex.ro/Home/Help?h=help3
Blog afiliere Altex : http://afiliere.altex.ro/blog/

5 - Piaţa Digitală - www.piatadigitala.ro 
Este o reţea de publicitate online, axată pe marketing bazat pe performanţă, care a intrat pe piaţa românească de advertising în 2009. 
 Folosind infrastructura acestei reţele, poţi alege dintr-o gamă largă de campanii, pe cele care se potrivesc cel mai bine website-ului tău. 
Blog http://blog.piatadigitala.ro/

INFOGRAFIC- 2Performant Afilierea în Romania 2013. Cine şi cum câstigă bani prin afiliere:  https://blog.2parale.ro/2013/09/afilierea-in-romania-2013-infografic/#sthash.lYGugKcY.dpuf

Infografic Profitshare 2015:  http://blog.profitshare.ro/profitshare-in-2015/



Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui : https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

De AICI POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde


DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă a lui Kato : 



CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato : http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html


Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Te invit cu bucurie să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Accesează acest link pt oferta completă de magazine unde găseşti tot ce vrei : https://www.facebook.com/notes/806471976063412/ 
Mulţumesc !

Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html




Trimiteți un comentariu
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');