Amazon USA

Get Response Email Marketing

Kato Live ora 22

Calendar Evenimente Spirituale România de Kato

3D Heading Maker

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

joi, mai 14, 2015

Intră să vezi cum vor arăta noii noştri prieteni virtuali, dotaţi cu inteligenţă şi capacitatea de a învăţa !



Peter Molyneux demonstrează Milo, băiatul virtual
Conferinţă TED


Filmed July 2010 at TEDGlobal 2010 
Peter Molyneux, capul diviziei europene de jocuri de la Microsoft, construieşte un uimitor nou "prieten virtual", care poate interacţiona inteligent cu tine şi are capacitatea de a învăţa ! 
Peter Molyneux demonstrează Milo, un joc video îndelung anticipat, pentru controlerul Kinect de la Microsoft. 
Receptiv și impresionabil la fel ca un copil de 11 ani, băiatul virtual privește, ascultă și învață, recunoscând și răspunzând la sunetul vocii tale !


Ceea ce prevăd eu că se va întâmpla, în timp, este că astfel de programe, cum sunt Milo, vor deveni destul de rapid... Mentori, Învăţători, Guru personali ! 
Vom avea, cu toţii, un "prieten virtual", de la care vom putea învăţa multe, pe care îl vom putea întreba multe, şi el va avea pentru noi multe răspunsuri potrivite, corecte, deoarece inteligenţa lui artificială evoluează în cloud (un "nor" situat pe un server accesibil prin internet de toată lumea). 
El va deţine o cunoaştere fantastică, uriaşă, a tuturor informaţiilor existente în reţeaua internetului, şi va avea capacitatea de a elabora şi selecta cele mai eficiente răspunsuri şi soluţii la întrebările şi problemele noastre personale, ale fiecăruia. 
Şi acest fapt va revoluţiona, cu adevărat, viaţa omului, căci va revoluţiona modul de cunoaştere şi înţelegere al lumii de către fiecare om ce va fi sprijinit şi ajutat în permanenţă de o inteligenţă artificială ce va cunoaşte tot ceea ce toţi oamenii la un loc cunosc.
Vom primi răspunsurile cele mai adecvate la fiecare întrebare.
Cunoaşterea colectivă va fi la îndemâna tuturor.
În plus, este greu de imaginat acum ce fel de noi invenţii şi tehnologii vor fi descoperite cu ajutorul acestui... "instrument", şi cum va evolua omenirea, ghidată de o... inteligenţă artificială... 

Transcrierea conferinţei : 
0:12 Când am văzut tehnologia numită Kinect -- se numea Natal -- am fost inspirat și m-am gândit pentru o clipă că poate e posibil să rezolvăm marea problemă a relatării unei povești, să creăm un personaj care să pară viu, care să mă observe, care să mă privească în ochi, să pară real și să sculptăm o poveste despre relația noastră.  
Așa că în urmă cu un an, am făcut această prezentare la un târg informatic numit E3. Iar pentru a demonstra această tehnologie, cineva pe nume Claire a interacționat cu acest băiat.
Și foarte mulți internauți revoltați spuneau "Hei, așa ceva nu poate fi adevărat." Așa că am așteptat până acum, ca să am chiar un demo al programului real.
1:04 Această tehnologie incorporează trei elemente mari.
Primul este o cameră Kinect,
care va fi disponibilă în noiembrie, o inteligență artificială incredibilă care era ascunsă în depozitele prăfuite, umplându-se de praf la Microsoft, plus încercările noastre nefinisate de a crea AI la o companie numită Lionhead, combinând toate aceste lucruri împreună pentru a ajunge la această idee foarte simplă: de a crea o fiinţă vie, reală, într-un calculator. 
Acum, o să fiu sincer cu voi şi o să vă spun că mare parte din asta e o şmecherie, dar e o şmecherie care funcţionează.
1:49 Deci de ce să nu mergem şi să vedem demonstraţia acum. Acesta e Dimitri. Dimitri, mişcă-ţi puţin mâna. Acum, observaţi că e aşezat. 
Nu sunt aparate de comandă, tastaturi, sau mouse-uri, mânere sau tablete de comandă. El îşi va folosi doar mâna corpul şi vocea, exact aşa cum oamenii interacţionează cu mânile, corpul şi vocea lor.
2:17 Deci hai să mergem mai departe. Îl veţi întâlni pe Milo pentru prima oară. A trebuit să-i dăm o problemă, pentru că prima oară când l-am creat pe Milo, ne-am dat seama că a ieşit un fel de ştrengar să fiu sincer. Era un fel de ştie-tot, şi vroia să te facă să râzi. Deci problema pe care i-am dat-o era asta: de-abia s-a mutat. S-a mutat din Londra în New England, în America. Părinţii lui sunt prea ocupaţi ca să-i asculte problemele, şi acum începe aproape să te cheme. Deci aici este el mergând prin iarbă.
Şi poţi interacţiona cu lumea lui. 
Lucrul grozav este, ce facem e că-i schimbăm mintea lui Milo în mod constant.
Asta înseamnă că doi Milo de la doi oameni nu pot fi la fel.
De fapt sculptezi o fiinţă umană aici.

Deci, el descoperă grădina. Îl ajuţi să descopere grădina doar arătându-i aceşti melci. Foarte uşor la început. Apropo, dacă eşti băiat, sunt melci; dacă eşti fată, sunt fluturi, pentru că ce-am descoperit este că fetele urăsc melcii.
3:34 (Râsete)
3:40 Deci, vă amintiţi, asta e prima oară când vă întâlniţi, şi vrem să vă atragem şi să vă facem mai curioşi.
Faţa lui, apropo, este complet controlată prin AI. Avem control complet asupra reacţiilor sale de îmbujorare, diametrul nărilor pentru a marca stres. De fapt facem ceva numit potrivirea corpului. Dacă te apleci înainte, el va încerca să-şi schimbe puţin natura neurolingvistică a feţei, pentru că am plecat cu această idee puternică: cum putem să te facem să crezi că ceva e real?
Acum am folosit mâna.
Celălalt lucru de folosit e corpul tău. 
De ce să nu, în loc să împingi dreapta şi stânga cu un mouse sau o tabletă de comandă, de ce să nu-ţi foloseşti corpul, să te apleci pe scaun -- din nou, relaxat? 
Te poţi apleca înapoi, dar camera îşi va schimba perspectiva în funcţie de direcţia în care priveşti.
4:37 Deci Dimitri vă folosi acum -- şi-a folosit mâna; şi-a folosit corpul.
Acum va folosi celălalt lucru care e esenţial, şi asta e vocea lui. Acum, ce se întâmplă cu vocea este, experienţa noastră cu recunoaşterea vocii e destul de groaznică, nu-i aşa. Nu funcţionează niciodată. Comanzi un bilet de avion, şi te trezeşti în Timbuktu. Deci am atacat acea problemă şi am găsit o soluţie, vom vedea într-o clipă.
5:03 Milo: Aş putea pur şi simplu să-l zdrobesc.
5:05 Peter Molyneux: Ce vei face, Dimitri?
5:07 Voce Feminină: Zdrobirea unui melc poate părea neimportantă, dar ţine minte, chiar şi această alegere va afecta modul în care Milo se dezvoltă. Vrei ca Milo să-l zdrobească? Când vezi microfonul, spune (PM: Zdrobeşte) ... da pentru a decide.
5:20 Dimitri: Dă-i drumul, Milo. Zdrobeşte-l.
5:23 PM: Nu. A fost decizia incorectă. Acum uitaţi-va la răspunsul său. A spus: "Dă-i drumul, Milo. Zdrobeşte-l."
Ce folosim aici e, folosim ceva, o tehnologie numită Tellme.
E o companie pe care Microsoft a cumpărat-o acum câţiva ani. Avem o bază de date cu cuvinte pe care le recunoaştem. Alegem acele cuvinte. Legăm asta cu baza de date de tonalităţi pe care am construit-o pentru vocea lui Dimitri, sau vocea utilizatorului. Acum avem nevoie de mai multă acţiune. Şi din nou, ce putem face este să ne uităm la corp. Şi vom face asta într-o clipă.

5:59 Milo: Mă întreb cât de adânc este. Adânc.
6:12 PM: Bine. Deci ce vom face acum este să-l învăţăm pe Milo să arunce pietre pe apă. De fapt îl vom învăţa. 
E foarte, foarte interesant că bărbaţii, mai mult decât femeile, tind să fie mai competitivi aici. Sunt de acord să-l înveţe pe Milo pentru primele câteva aruncări, dar apoi vor să-l bată pe Milo, în timp ce femeile, sunt mai protectoare.
Bine, asta e aruncarea pietrelor. Cum arunci pietre? Stai în picioare, şi arunci piatra. E atât de uşor. Doar recunoscându-ţi corpul, recunoscând mişcarea corpului, tehnologia, înţelege că ai trecut de la a sta jos la a sta în picioare. 
Din nou, toate astea sunt făcute în modul în care oamenii fac lucrurile, şi asta e extrem de important, dacă vrem să-l facem pe Milo să pară real.
7:09 Voce Feminină: Vezi dacă-l poţi inspira să facă mai bine. Încearcă să loveşti barca.
7:21 Milo: Aaa. Aşa de aproape.
7:29 PM: Acesta e Dimitri când e competitiv. A bătut un copil de 11 ani. Foarte bine.
7:35 Milo: Bine.
7:38 PM: Deci, Milo a fost chemat înapoi de părinţii săi, oferindu-ne timp să fim singuri şi să-l ajutăm. De fapt -- partea pe care am scăpat-o la început -- părinţii l-au rugat să-şi cureţe camera. Şi îl vom ajuta cu asta acum. Dar asta va fi o introducere, şi asta e despre psihologia profundă pe care vom încerca să o folosim. Încercăm să vă aducem la ce cred că e partea cea mai minunată, a putea să vorbeşti cu vocea ta obişnuită cu Milo. Acum, pentru a face asta, avem nevoie de o aranjare, ca trucul unui magician. Şi ce am făcut a fost, a trebuit să-i dăm lui Milo această mare problemă.
8:15 Deci în timp ce Dimitri începe să strângă, puteţi auzi o conversaţie pe care Milo o are cu părinţii săi. 
8:24 Mama lui Milo: Of, ai vărsat zeamă pe toată podeaua. (Milo: N-am vrut asta!)
8:26 Mama lui Milo: Covorul ăla era nou nouţ.
8:28 PM: Deci a vărsat o farfurie de cârnaţi pe podea, pe covorul nou-nouţ. Am făcut asta cu toţii, ca părinţi; am făcut-o toţi copii fiind. Acum asta e o şansă pentru Dimitri să îl încurajeze şi să-l liniştească pe Milo. A fost prea mult pentru el. De-abia s-a mutat. Nu are niciun prieten. Acum e momentul în care deschidem acel portal şi-ţi permitem să vorbeşti cu Milo.
8:53 Voce Feminină: De ce nu încerci să spui ceva încurajator ca să-l înveseleşti pe Milo.
8:58 Dimitri: Haide, Milo. Ştim cum sunt părinţii. Întotdeauna se stresează.
9:04 Milo: De ce au vrut să venim totuşi aici? Nu ştim pe nimeni.
9:11 Dimitri: Ei bine, vei merge la o şcoală nouă. O să întâlneşti o grămadă de prieteni noi şi grozavi. Milo: Mi-e foarte dor de casa mea veche, asta-i tot.
9:24 Dimitri: Ei bine, asta e o casă minunată, Milo. Ai o grădină grozavă să te joci şi un lac.
9:33 Milo: Mi-a plăcut să arunc pietre. Asta arată bine. Mi-ai curăţat camera. Mulţumesc.
9:50 PM: Deci după trei sferturi de oră, te recunoaşte. 
Şi vă promit, dacă stai în faţa monitorului acesta, e un moment cu adevărat minunat.
Şi suntem gata acum să spunem o poveste despre copilăria şi viaţa lui, şi continuă şi are, ştiţi, multe aventuri.
Unele dintre ele sunt puţin întunecate. 
Unele aventuri sunt încurajatoare într-un mod minunat -- trebuie să meargă la şcoală.
10:15 Partea grozavă este că facem de asemenea: în timp ce interacţionezi cu el, poţi pune lucruri în lumea lui, şi el recunoaşte obiecte. 
Mintea lui e bazată într-un nor (cloud, pe internet). Asta înseamnă că mintea lui Milo, pe măsură ce milioane de oameni o folosesc, va deveni mai deşteaptă şi mai inteligentă !
Va recunoaşte din ce în ce mai multe obiecte şi astfel va înţelege mai multe cuvinte.
10:37 Dar pentru mine, asta e o oportunitate minunată unde tehnologia, în sfârșit, poate fi conectată cu, unde nu mai sunt îngrădit de degetul pe care-l am în mâna mea -- în măsura în care un joc de calculator e implicat -- sau de plictiseala de a nu fi observat, dacă te uiţi la un film sau citeşti o carte.
Şi iubesc aceste revoluţii, şi iubesc viitorul pe care-l aduce Milo. 11:00 Vă mulţumesc foarte mult într-adevăr. 
11:02 (Aplauze)
Despre  Peter Molyneux  Game changer,The head of Microsoft's European games division : http://www.ted.com/speakers/peter_molyneux

Dacă vrei să vezi cum este să discuţi personal cu o... inteligenţă artificială (Cleverbot) care a trecut Testul Turing, intră aici : 
http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/te-plictisesti-discuta-cu-o-inteligenta.html

Bunăstarea şi Fericirea ta depinde şi de educaţie, de pregătirea ta, de informaţiile pe care le deţii.
Studiază oferta bogată, de mai jos, de CURSURI ONLINE ŞI OFFLINE, în cazul că tu sau altcineva apropiat ţie se hotărăşte să se mai... instruiască un pic: http://bit.ly/1RqpuCj

Platformă Online de Învăţare şi Evaluare Autonomă
Clasele I-VIII şi Pregătitoare
Evaluează-te Corect - Elevi, Părinţi, Profesori:


http://bit.ly/1RqqtCu

-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:


Mind Synergy - Stimulare cerebrală pentru relaxare profundă

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă a lui Kato :

-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).

-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial"  
http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole !  http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...



  


software-deals.ro

"Stratul de jocuri" al lumii - o reţea generalizată care va schimba comportamentul oamenilor

Deja suntem obișnuiți cu faptul că Facebook și Twitter ne-au captivat viețile sociale pe web — constituind un "strat comunicativ" deasupra lumiii reale. La TEDxBoston, Seth Priebatsch discută următorul strat în dezvoltare: "stratul de jocuri", o rețea generalizată de dinamica jocurilor care schimbă comportamentul și va modifica învățământul și comerțul.

Stuart Brown - jocul nu e numai distracție, e vital

Deschizător de drumuri în domeniul jocului, Stuart Brown spune că umorul, jocurile, tachinările, flirtul și fanteziile sunt mai mult decât distracție. Multă joacă în copilărie duce la adulți fericiți și deștepți - și, continuând joaca, ne poate face mai deștepți la orice vârsta.

Trimiteți un comentariu
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');