Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

marți, iunie 05, 2018

Adaptarea perspectivei despre viitorul tău

Devino Patronul meu :)
Aici poti da o cafea :) Aici poti da o cafea :)





Poţi fi ACOLO unde ţi-ai imaginat că o să fii, dar să nu îţi imaginezi toate datele, întreaga perspectivă.
Pot să îmi imaginez de exemplu că voi fi patron de firmă într-un anumit domeniu, căci acum nu sunt, dar să nu îmi imaginez / trasez în mod exact conjunctura completă a poziţiei mele (acolo-ul) în care voi fi peste 5 ani.
În fapt nimeni nu poate să îşi imagineze în mod complet un ACOLO din toate punctele de vedere.
Oamenii în general îşi imaginează că vor obţine ceva ce nu au în prezent, iar legat de ceea ce consideră că au destul în prezent nu îşi imaginează nimic.
Deci mereu lipsesc multe aspecte legate de conjunctura imaginată în care te vei situa peste câţiva ani.
Şi atunci, de fapt, fiecare îşi adaptează perspectiva privind ceea ce nu şi-a imaginat cum va fi peste 5 ani, căci în acele zone libere poate jongla adaptativ deoarece nu şi-a fixat nimic.
Dar acele zone vor fi cele de risc, care scapă de sub control, aspecte pe care le poţi sacrifica, neglija, etc, pentru îndeplinirea scopului imaginat propus.
Exemplu: îmi imaginez că voi fi patron şi ce voi face ca patron, în ce domeniu voi activa, etc, dar nu îmi imaginez cum va arăta viaţa mea amoroasă, cea familială, relaţiile cu prietenii, şi alte aspecte, şi voi face sacrificii în aceste domenii ale vieţii pentru a-mi îndeplini visul meu privind ceea ce mi-am imaginat.
Cam aşa fac toţi oamenii, excepţiile întăresc regula.



Câţi îşi pot imagina cum va arăta viaţa lor din toate aspectele posibile? 
Nimeni nu face asta deoarece toţi înţeleg că nu este posibil să ajungi la o asemenea realizare, şi în plus devine din start foarte frustrant să te autolimitezi privind gradele tale de libertate în aşa hal.
Oamenii vor mereu să aibă o anumită libertate de acţiune cu care să poată jongla, negocia, continuu, de aceea nimeni nu îşi programează totul, sau dacă încearcă să o facă inevitabil îi scapă multe, mai mult sau mai puţin conştientizat.
Deci în concluzie este relativ ceea ce ne imaginăm, căci mi-aş putea imagina că exact peste 5 ani voi fi pe litoral şi voi bea o bere pe plajă stând cu picioarele în apă, fără să mă intereseze imaginativ nimic altceva din viaţa mea, şi aş putea să îmi fac damblaua asta peste 5 ani, pt a mă amuza sau a-mi dovedi ceva.
Pot de asemenea să îmi las libertatea de a-mi adapta această perspectivă privind berea pe care o voi bea, cu cine voi fi acolo, cât voi sta la mare, cât voi sta cu picioarele în apă, cum voi fi îmbrăcat, etc.


În concluzie: personal cred că nu există perspectivă care să nu poate fi adaptată deloc, deoarece nu există perspectivă care să poată fi imaginată la modul absolut.
Dar există perspective imaginate eronat, chiar imaginate în mod excesiv privind libertatea de adaptare a lor la evoluţia lucrurilor în următorii 5 ani.
Totul trebuie făcut cu măsură, dar omul este măsura tuturor lucrurilor, fiecare avem nevoi diferite de a ne controla viaţa, şi de a ne imagina / programa evoluţia cât mai exactă a vieţii noastre pe viitor.
Cei ce îşi fac un program şi o programare realizează ceva, ceva ce ei şi-au dorit şi şi-au impus astfel ca scop, iar cei lipsiţi de... imaginaţie habar n-au unde vor fi peste 5 ani, şi nici nu îi interesează asta.
"Mai bine" este cum consideră fiecare pentru el, conform personalităţii și situației sale actuale.
Unii pot considera că nu au avut nici o problemă privind atingerea unui anumit scop imaginat acum 5 ani, ei fiind acum "acolo" unde şi-au imaginat.
Ei sunt acum aici în... imaginaţia lor?
Exerciţiul în sine este util, să încerci să îţi imaginezi "acolo"-ul unde vei fi peste 5 ani, şi să analizezi atent modul în care îţi lucrează de fapt această imaginaţie, în ce măsură, cât de de bine, cum construieşte acea imagine a ta din viitor, etc. 

Eu vă doresc succes tuturor, şi îmi imaginez că toţi vom fi bine peste 5 ani.
Acolo. În imaginaţia mea.














Lecturarea articolului

Dacă ți-a plăcut dă o cafea :)Dacă ți-a plăcut dă o cafea :)

Distribuie articolul dacă ți-a plăcut, mulțumesc! 




Poți sprijini activitatea mea  Become a Patron!
-DONEAZĂ, dacă ți-a plăcut, susține ceea ce-ți place :) 


Donează prin PayPal, în contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Mulțumesc!

Vizitează Forumul Portal Spiritual Kato - forum de informare și discuții NOU creat: https://kato-portal-spiritual.ro/forum/

eJobs



APARATE pentru Relaxare, Protecție Energetică, Energizare, pentru starea ta de bine: LINK

Mind Synergy -
Stimulare cerebrală pentru relaxare profundă


-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/


-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT AUDIO mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi mai noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către  CUPRINSUL  blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html


SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...

 





Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');