Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

marți, ianuarie 14, 2020

Blue Monday, Lunea albastră (tristă, mohorâtă) - 13 ianuarie 2020


programarea-succesului.ro

Ziua de Luni este considerată, la modul general, cea mai deprimantă zi a săptămânii.
Blue în engleză înseamnă albastru, dar dicționarul arată că mai este folosit și cu sensul de trist, mohorât. 
Albastrul face parte din culorile primare, culoarea opusă este culoarea galbenă, iar amestecul celor două culori are ca rezultat culoarea verde, care combină calitățile ambelor culori. 
Efecte Fiziologice - scade presiunea sanguină, scade tonusul muscular, calmează respirația și reduce frecvența pulsului.
Efecte psihologice - Albastrul face parte din paleta culorilor reci, odihnitoare și liniștitoare, care îndeamnă la calm, stimulând predispoziția la concentrare și liniște interioară. 
Predispune la meditație, tandrețe, afecțiune, nostalgie, inspirație, devotament.
Favorizează amplificarea proceselor de inhibiție și de încetinire a ritmului activității.
Favorizează starea meditativă, procesul meditației. 
Poate totuşi sugera şi răceală, autoritate şi chiar aroganţă, căci este cea mai rece dintre culori. 
O haină bleumarin reflectă loialitate, fidelitate, soliditate şi leadership. 
Albastrul deschis şi cel pal aduc linişte şi calm, însă o cameră zugrăvită în aceste culori dă impresie de răceală.
Albastrul deschis este calea reveriei, iar când se întunecă devine o cale a visului.
Un mediu albastru calmează, liniștește, dar, spre deosebire de cel verde, nu tonifică, pentru că determină o evadare din real, o eliberare care, cu timpul, poate deveni deprimantă. 

Profunzimea albastrului are o gravitate solemnă, supraterestră.
Albastrul exprimă detașarea față de valorile acestei lumi și înălțarea sufletului, în timpul ascensiunii sale prin albastrul ceresc.
Albastrul crește capacitatea de apărare imunitară și facilitează regenerarea celulară, fiind indicat în stări infecțioase și afecțiuni virale, stări febrile.
Albastru ne permite să ne deschidem cu entuziasm față de tot ceea ce este elevat și minunat în jurul nostru, ne ajută să trăim în armonie cu mediul și anturajul.
Utilizarea excesivă poate produce oboseală, ambianța predominant albastră poate provoca în timp depresie și constipație. 
Deci, când vrei să te deconectezi, să te calmezi, să te detașezi un pic, albastru te ajută în mod minunat, dar nu exagera, să nu te deconectezi prea tare. 😴
Mediul acestui blog... cum ți se pare atmosfera de aici, plăcută, odihnitoare, relaxantă, sau... foarte plăcută, odihnitoare, relaxantă? 😍

Zilele trecute am vizionat un video în care cineva afirma că mai mulți oameni mor în ziua de Luni decât în celelalte zile, și mai ales dimineața, când trebuie să meargă la lucru și simt lipsa de entuziasm de a începe o nouă săptămână de lucru, după un weekend relaxant. Atunci inimile slabe tind să cedeze mai ușor, sub presiunea unei stări generale psihoafective negative, defavorabile.
Nu am verificat statisticile, poate o fi așa.
Dar sunt curios cum percep românii ziua de Luni, dacă se încadrează și ei în acest tipar, al zilei de Luni ca cea mai deprimantă zi a săptămânii. Puteți lăsa un comentariu mai jos, să vedem starea generală a națiunii. 😀


Blue Monday sau "Lunea tristă", din engleză "blue" = albastru, trist, mohorât, "Monday" = ziua de luni, este un nume dat de obicei zilei de luni din a treia săptămână a lunii ianuarie, considerată ca fiind cea mai deprimantă zi a anului. 😔
Data este, în general, raportată că a căzut în a treia zi de luni din ianuarie, dar și în a doua sau a patra luni, sau în luna din ultima săptămână completă a lunii ianuarie. 

Prima astfel de dată declarată a fost 24 ianuarie 2005 în cadrul unui comunicat de presă Sky Travel.

Conceptul a fost publicizat pentru prima dată ca parte a unui comunicat de presă din 2005 de la compania de turism Sky Travel, care pretindea că a calculat data folosind o ecuație. 
Ecuația ține cont de condițiile meteorologice, și acest lucru se aplică numai în emisfera nordică. 
Din coincidență, data din Statele Unite coincide aproape întotdeauna cu sărbătorirea Zilei lui Martin Luther King Jr., o sărbătoare federală, deci conceptul de Blue Monday nu este cunoscut pe larg. 
Ideea este considerată pseudosciență, cu formula sa derivată considerată de oamenii de știință ca fiind lipsită de sens. 
Impresia mea este că e un soi de joke american, publicistic, mai mult de amuzament, de reclamă glumeață, popularizare amuzantă, chestii de genul acesta. 😀
În anul acesta, 2020, Blue Monday a căzut în data de 13 ianuarie.

Numele Blue Monday a fost atribuit pentru prima dată acestei zile în 2005, de către compania Sky Travel, în cadrul unei campanii de publicitate. 
Apoi, acestei date i-au fost atribuite mai multe conotații negative sociale: schimbarea vremii, ghinion la bani, etc.
Această dată a fost publicată pentru prima dată într-un comunicat de presă de către Cliff Arnall, la momentul respectiv psiholog și tutor la Centre for Lifelong Learning, un centru atașat la Cardiff University. 
Ziaristul Ben Goldacre de la The Guardian a raportat că comunicatul de presă a fost transmis în mod substanțial pre-scris unui număr de cadre universitare de către agenția de relații publice Porter Novelli, care le-a oferit bani pentru a-și pune numele pe el.  
Ulterior, The Guardian a tipărit o declarație de la Universitatea Cardiff distanțându-se de Arnall: "Universitatea Cardiff ne-a rugat să subliniem că Cliff Arnall ... a fost un fost tutor cu normă parțială la universitate, dar a plecat în februarie."

Alte variante ale poveștii au fost reutilizate în mod repetat de alte companii în comunicatele de presă, în 2014 urmând să apară Blue Monday invocată de firmele legale și de comercianții cu amănuntul de apă îmbuteliată și băuturi alcoolice. 
Unele versiuni ale poveștii au intenția de a analiza tendințele postărilor de pe social media pentru a calcula data.

În 2018, Arnall a declarat pentru ziarul The Independent că „nu a fost niciodată intenția lui de a face ziua să sune negativ”, ci mai degrabă „de a inspira oamenii să ia măsuri și să ia decizii de viață îndrăzneață”. 
De asemenea, a raportat că a lucrat cu Virgin Atlantic și Virgin Holidays, „cu misiunea să provoace o parte din veștile negative asociate cu luna ianuarie și să demaște setarea mentală melancolică a Blue Monday”.

Formula de calcul
 
Formula folosește mulți factori, inclusiv: condițiile meteorologice, nivelul datoriei (diferența dintre datoria acumulată și capacitatea noastră de a plăti), timpul trecut de la Crăciun, timpul trecut de la eșecul rezoluțiilor noului an, niveluri motivaționale scăzute și sentimentul nevoii de a acționa. 
O ecuație folosită de Arnall în 2006 a fost:

unde Tt = timpul de călătorie; D = întârzieri; C = timpul petrecut în activități culturale; R = timpul petrecut în relaxare; ZZ = timpul petrecut dormind; St = timpul petrecut într-o stare de stres; P = timpul petrecut cu ambalarea / împachetarea; Pr = timpul petrecut cu pregătirea. 
Unitățile de măsură nu sunt definite. Întrucât toți factorii implică timp, analiza dimensională a „formulei” arată că aceasta încalcă proprietatea fundamentală a omogenității dimensionale și este astfel lipsită de sens.

Comunicatul de presă din 2005 și un comunicat de presă din 2009 au folosit o formulă diferită:

unde W = vreme, d = datorie, D = salariu lunar, T = timp de la Crăciun, Q = timp de la eșecul rezoluțiilor de anul nou, M = niveluri motivaționale scăzute și Na = sentimentul nevoii de a lua măsuri. 
Din nou, nu au fost definite unități; lipsa oricărei explicații despre ceea ce se înțelege prin „vreme” și „niveluri motivaționale scăzute” înseamnă că omogenitatea dimensională a „formulei” rezultate nu poate fi evaluată sau verificată, ceea ce o face chiar mai lipsită de sens decât predecesoarea sa.
Ben Goldacre a observat că ecuațiile „nu reușesc chiar să aibă sens matematic pe termenii proprii”, subliniind că sub ecuația inițială a lui Arnall, ambalarea timp de zece ore și pregătirea pentru 40 va garanta întotdeauna o vacanță bună și că „puteți avea un week-end infinit de bun, rămânând acasă și reducându-ți timpul de călătorie la zero ".  
Dean Burnett, un neurocercetător care a lucrat în departamentul de psihologie al Universității Cardiff, a descris lucrarea ca fiind: "farcical", with "nonsensical measurements", adică lipsită de sens, absurdă. :) 


Cea mai fericită zi 😀
Arnall spune, de asemenea, într-un comunicat de presă comandat de Wall's, că a calculat cea mai fericită zi a anului - în 2005, 24 iunie, în 2006, 23 iunie, în 2007, 20 iunie în 2009, 19 iunie, și în 2010, 18 iunie. 
Până în prezent, această dată s-a apropiat de mijlocul verii (Midsummer)  în emisfera nordică (21 - 24 iunie).
Sursa: Wikipedia

Lasă un comentariu, părerea ta, și nu uita să te abonezi 😘



Playlistul meu youtube Just For Laughs Gags (De râs) 449 ocazii de amuzament (materiale video) pentru zilele de Luni și nu numai 😀






Dacă ți-a plăcut dă o cafea :)Dacă ți-a plăcut dă o cafea :)
Distribuie articolul dacă ți-a plăcut, mulțumesc! 



Poți sprijini activitatea mea  Become a Patron!
-DONEAZĂ, dacă ți-a plăcut, susține ceea ce-ți place :) 


Donează prin PayPal, în contul reprezentat de acest mail: katonanico@gmail.com
Mulțumesc!

Vizitează Forumul Portal Spiritual Kato - forum de informare și discuții NOU creat: https://kato-portal-spiritual.ro/forum/

eJobs



APARATE pentru Relaxare, Protecție Energetică, Energizare, pentru starea ta de bine: LINK

Mind Synergy -
Stimulare cerebrală pentru relaxare profundă


-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/


-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT AUDIO mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi mai noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către  CUPRINSUL  blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

Softuri utile pt reclame video la preț foarte bun (dă click pe titluri)
StopMotionCreator
Storyxy 
Promoyze
AscendPages 

Offeo - creezi videoclipuri uimitoare pentru social media
Designrr - Creare ebook-uri
VOOPLAYER - Video Hosting and Marketing Platform for Business
StreamYard - studio emisie live


SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...

 

software-deals.ro

Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');