Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

joi, noiembrie 28, 2013

Cafele în așteptare Caffe sospeso Suspended Caffee



Conceptul "caffe sospeso" sau "suspended coffee" - ‘’cafea în așteptare‘’, s-a născut în cafenelele din Napoli, și a început să se extindă în tată lumea. 
Acesta reprezintă crearea posibilității clienților să plătească în avans una sau mai multe cafele, pe care urmează să le consume mai târziu alte persoane, care nu își permit financiar să bea o cafea. 
Acești nevoiași vin și întreabă dacă există vreo "cafea în așteptare", putând astfel să se bucure de o băutură caldă, în mod gratuit.
Dacă vrei să te alături acestei mișcări cu localul tău, sau ai alte întrebări, accesează romania@getlokal.com

Lista locurilor care s-au alaturat mi?carii "Suspended Coffee Romania" 
http://www.getlokal.ro/ro/page/suspended-coffee-romania
http://blog.getlokal.ro/2013/04/de-ce-sustinem-suspended-coffee-924


Conceptul "în aşteptare" a început să prindă şi la alte tipuri de produse, alimentare, bilete la teatru, etc. Ceea ce, cred eu, este... minunat ! :) 

Când eram copil visam tot felul de lucruri ciudate, care mi se păreau invenţii ale minţii mele, născute din dorinţele mele copilăreşti, din imaginaţia mea productivă. 
Am visat ceasul de mână cu televizor, fotografia care "prindea viaţă" ca un film - material video, pe vremea când nu existau încă nici calculatoare măcar, nici ceasuri electronice. Am visat la libera circulaţie a informaţiei fără fir, la comunicări telepatice, şi alte "minuni" cum ar fi împuşcarea dictatorului. Încă nu am văzut în comerţ rama fotografică fără... ramă, care să arate exact ca în visul meu, dar cu siguranţă va apărea şi aşa ceva - o peliculă subţire care să ruleze fotografii şi filme video. 
Poate că au fost "simple" vise... premonitorii... Unele din acele vise s-au... materializat, în timp, şi am ajuns să trăiesc aievea împlinirea unor vise din copilărie...
Încă mai am multe visuri "copilăreşti" în care visez la o lume mai bună, mai prietenoasă, mai caritabilă, în care oamenii trăiesc în pace şi armonie... :) 
Doar în ceea ce crezi poți materializa. 
În ceea ce nu crezi, nu...
Ce crezi ?...

:)




-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă a lui Kato : 



-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email
-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).

-De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:   Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/

-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Accesează acest link pt o ofertă mai completă de magazine, unde găseşti tot ce vrei:  https://www.facebook.com/notes/806471976063412/ 
Mulţumesc !
citgrup.ro

-Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole ! http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

Nemira

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');