Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

joi, februarie 27, 2014

Credulitate si Naivitate sau Despre Deformarea Realitatii

Credulitate si Naivitate sau Despre Deformarea Realitatii

Cineva mi-a semnalat faptul ca a fost descoperita o retea de tuneluri vechi de peste 12.000 de ani, care leaga mai multe tari, din Turcia pana in... Scotia, si care au inaltimea de...70 METRI ! Mai...sa fie... Hai ca o retea de tuneluri creata in timp, pare oarecum posibila, dar... 70 DE METRI INALTIME... asta nu mai este posibil. La un simplu calcul, inaltimea unui etaj de bloc are cu tot cu plansee maximum 3 metri, deci 70 de metri ar fi cam cat un bloc cu... 23 de etaje ! Va dati seama ce tehnologie si cate milioane de tone de materiale ar fi trebuit fi scoase din aceste tuneluri, si cate milioane de tone de materiale ar fi trebui utilizate ca sa se asigure etanseitatea impotriva impotriva infiltratiilor apei si sustinerea boltei si a peretilor acelor cavitati enorme ?
Am facut o proiectie imaginativa rapida in minte, si am concluzionat ca este imposibila realizarea unei astfel de constructii, orice tehnologie ai avea. In plus, nu ar fi putut fi tainuta o astfel de retea pana acum. Si mai apar si alte argumente contra, cu cat stai sa judeci putin implicatiile. Persoana respectiva insa era ferm convinsa, deoarece ea a citit pe net, despre aceata descoperire pe care a facut-o un arheolog german de renume, care a scris si carti pe tema asta, si ca siteurile sunt de incredere, etc. Cititi mai jos, si concluzionati. Din pacate este plin netul de astfel de stiri senzationale preluate cu multa inconstienta, in ideea de isi face unii cunoscute siteurile si blogurile lor personale. Fara discernamant. Fara discernamant le preiau apoi altii, care le posteaza pe facebook si alte retele de socializare.
Sfatul meu este sa judecati de 2 ori inainte de a "inghiti" o astfel de "stire senzationala", si sa ii verificati putin pe net provenienta. Inainte de a va face de... minune... :)

TUNELURI DE... TOT RASUL
http://www.efemeride.ro/tunelul-misterios-de-12000-de-ani-vechime-care-leaga-scotia-de-turcia
Citez : "Se presupune că aceste tuneluri misterioase au fost săpate cu peste 12.000 de ani în urmă. Acest fapt schimbă radical perspectiva istoricilor asupra neoliticului, pentru că oamenii din acea vreme trebuiau să aibă nu doar unelte speciale, dar și viziune asupra modului de lucru.
Înălțimea tunelurilor este de circa 70 DE METRI și pe alocuri există anumite zone de depozitare și refugiu. Această rețea imensă, de peste 1000 de tuneluri INTERCONECTATE, este precum o AUTOSTRADA din zilele noastre, pe care oamenii din neolitic o foloseau ori de câte ori aveau nevoie. Oare de ce aveau nevoie de un tunel atât de lung ? Arheologii sunt de părere că acesta este mai mult un refugiu dar și o cale de scăpare din fața pericolului."

http://www.realitatea.net/tunel-urias-care-leaga-doua-tari-descoperit-de-un-arheolog-istoria-omenirii-va-trebui-rescrisa_1382663.html
Citez : "Înălțimea tunelurilor este de circa 70 DE CENTIMETRI și pe alocuri există anumite zone de depozitare și refugiu. Această rețea imensă, de peste 1000 de tuneluri interconectate, este precum o AUTOSTRADA din zilele noastre, pe care oamenii din neolitic o foloseau ori de câte ori aveau nevoie."

In poze se vede clar ca tunelurile au inaltimea de 70 CENTIMETRI, si ca un om abia se poate strecura prin ele, pe aceasta... "AUTOSTRADA" ! :D

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-2022322/The-massive-European-network-Stone-Age-tunnels-weaves-Scotland-Turkey.html
Spune clar ca in cartea sa, arheologul german Dr Heinrich Kusch,care a lansat "stirea bomba", a scris : "'In Bavaria in Germany alone we have found 700 metres of these underground tunnel networks. In Styria in Austria we have found 350 metres,' he said."
"'Across Europe there were thousands of them - from the north in Scotland down to the Mediterranean.
'Most are not much larger than big wormholes - just 70 CM WIDE - just wide enough for a person to wriggle along but nothing else.
'They are interspersed with nooks, at some places it's larger and there is seating, or storage chambers and rooms.
'They do not all link up but taken together it is a massive underground network.'
Some experts believe the network was a way of protecting man from predators while others believe that some of the linked tunnels were used like motorways are today, for people to travel safely regardless of wars or violence or even weather above ground.
The book notes that chapels were often built by the entrances perhaps because the Church were afraid of the heathen legacy the tunnels might have represented, and wanted to negate their influence.
In some cases writings have been discovered referring to the tunnels seen as a gateway to the underworld.

" just 70 CM WIDE" !!!
"'THEY DO NOT ALL LINK up but taken together it is a massive underground network.'" !!!


Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Linkul către site :  https://katonanico.wordpress.com/

Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');