Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

duminică, februarie 23, 2014

Rițipiți

X: buna, tu dormi vreodata ?

0: Câteodată… Când intru în transă mai profundă… :)
Numa oamenii dorm… :)

X: ce te amuză ? 

0: Mă amuz de unul multiplu, de și cu personalitățile mele multiple :)

X:  „Mă amuz de unul multiplu de și cu personalitățile mele multiple”
Am practicat si practic uneori, natural, si eu, dedublarea la nivel mental, constient, ca pe o nevoie de antrenament mental. 
Devine extrem de fascinant pentru ca te aduce intr-o stare de transa care te poate tine captiv si din care trebuie sa stii sa iesi.
Fara antrenament apare riscul atasamentului pentru o anumita reprezentare. 
Si atunci e mai greu sa iesi din transa, din iluzie. 
Iluzia este atat de puternica, iti place, doresti s-o aduci in realitate chiar daca stii ca nu e posibila. 
Si atunci, ca sa nu o omori, ii dai drumul, o eliberezi, te eliberezi.
Si nu te omori nici pe tine....:) 
Dar nu inainte sa te „joci”cu ea, sa dansezi cu ea, s-o domini, sa te lasi dominat sau pur si simplu sa fie ca o imbratisare care apare de la sine, la un moment dat.
Cobori in jos luceafar bland,
Alunecand pe-o raza,
Si viata-mi....devasteaza.
Trebuie sa stii cu ce, cu cine te pui ca sa nu ajungi prin atractia fascinanta a „luminii”, la un dezastru greu de remediat. 
Dar nu inseamna ca nu m-am fript.
[… ] Vezi, nevoia de a concretiza e periculoasa.
Dar ramane un joc intre iluzie si realitate. 
Joc, in care faci posibile unele iluzii. 
Cand nu gasesti in realitate ceea ce iti doresti, cauti in visare, te dedublezi, imbratisezi iluzia ca fiind reala.

0: Vorbind, discutând despre experiențele tale, în mod deschis, nu ai decât de câștigat, căci te lămurești și tu mai bine cine ești, și cine sunt cei cu care comunici.
Dacă tu te deschizi față de alții, și alții se vor deschide față de tine.
Totul e un joc, sau poate fi privit lejer ca un joc. 
Oricât am crește și ne-am maturiza, copilul interior nu va muri de bătrânețe, și nici nu se va sinucide… :)

X: Daca nu ai cu cine, te joci singur. 
Nu orice joc poate fi jucat cu oricine.
Te joci cu cine crezi ca poate intra in jocul tau.
 
0: Îmi face plăcere să mă joc cu tine :) 
De fapt, cu oricine :) 
Probabil că este o formă de… perversitate, devenită dependență :)
Micile plăceri ale vieții…

X: Mi-am dat seama ca esti pervers. 
M-a atras si chestia asta. Uneori merge dar e periculoasa Poti scapa de dependenta de perversitate. 
Cind afli ca pot trai placerea si fara ea.

0: Mda… Eu mă dezvălui cu nerușinare exhibiționistă în tața tuturor, în toată… goliciunea mea… :) 
Deja a devenit o obișnuință, ceva banal, obișnuit, nimic ieșit din comun… 
Lumea se obișnuiește cu orice. 
Capacitatea de adaptare la nou a ființei umane este… nemăsurată… 
Nu nelimitată… :)

X: Vrei sa ma provoci.
Daca te exhibi fara niste punti catre ceilalti poti crea grotescul si nu asta iti doresti. 
In viata particulara, cu cei care te cunosc merge s-o faci, devine amuzant si pentru ceilalti. In orice tip de arta grotescul are savoarea si rafinamentul lui.

0: Da, am tendința spontană de a lansa provocări, pentru a afla cu cine mă joc. 
Mă ajută provocările. Cine nu răspunde la provocări, sau reacționeazănegativ, este evident că nu știe și nu îi place să se joace. 
Dacă o face intenționat, însă, crezând că mă poate ambiționa să insist, se înșeală, căci nu îmi plac și nu mă atrag cu nimic oamenii nesinceri. 
Probabil din cauza sigură că eu sunt sincer de felul tipului modelului meu de fabricație… :)

X: ce tip de model de fabricatie crezi ca esti?

0: Unul foarte comun. Dar nu pentru această lume… :) Pentru alta. Aia căreia îi aparțin eu. :)

X: Tu apartii altei lumi decat aceleia careia ii apartin si eu ? Te inseli. Daca ma insel eu, ajuta-ma sa inteleg, dacă vrei.
Tu te-ai observat in ce spui ca nu pui niciun sentiment la bataie, nici o emotie ? 
Dar vrei sa fii imbratisat, iubit.

0: N-am spus că nu pun nici un sentiment la bătaie. 
Am spus : “Cere și ți se va da. Bate și… vei fi… bătut.” :) Glumeam Cine pune (oferă) sentimente, trezește sentimente. 
Nu țin să trezesc sentimente față de mine. 
Eu doar mă joc. 
Nu caut iubire, dragoste, afecțiune, la… oameni. 
Am destulă. Dumnezeu mă iubește. :)
Oamenii nu iubesc. 
Ei doar își urmează interesele personale, inconștient. 
Ei își ‘’iubesc” copiii LOR, nu și pe ai altora, partenerul LOR, părinții LOR, rudele LOR, prietenii LOR, și toate celelalte care sunt ale… LOR. 
Ce nu este de-al LOR nu pot ‘’iubi‘’. 
Eu nu sunt de-al… LOR. 
Cum aș putea fi atunci iubit de ei ? 
Doar prefăcându-mă că sunt de-al LOR, nu ? :) 
Cum aș putea eu însă să mă… prefac ? 
Nu pot, deoarece nu sunt… de-al LOR... 
Numai unul de-al LOR poate... 
Glumeam, bineneînțeles… :)

X: sau un mod ce pare brutal de a spune ce crezi si simti.

0: Cine pune (oferă) sentimente, trezește sentimente. 
Asta înseamnă să creezi karmă, destin. 
Asta fac oamenii, continuu. 
Pun sentiment continuu, și creează karmă continuu. 
Trăirea emoțională produce determinism cauzal, înlănțuire de această lume. 
Cu cât pui mai mult sentiment, cu atât mai înlănțuit ești de această lume !

X: Și farmecul existentei ? 
Pentru tine nu merita ? 
Ce fel de iubire te implineste ? 
Sau pun problema gresit ?
Aspiratia ta, daca inteleg bine, poate fi cel mai mare orgoliu bine camuflat, sau o dorinta imensa pentru o iubire pe masura.
Te joci si eu ma prind in joc; plec cu treburi pamantene.... de aici din lumea mea terestra ti pup, ti pup. {}

0: Ba da. Merită. 
Continui să experimentez. 
Să mă joc Să asimilez. 
Căci nu cred că voi mai reveni aici. 
Și, așa cum este ea, această lume are și minunății și grozăvii, dar toate sunt… interesante. 
Mă mir deseori câte lucruri pot fi, totuși, create. 
Admir imaginația Creatorilor. 
Aceasta este numai una dintre nenumăratele lumi imaginate. 
Există lumi care nu se aseamănă deloc cu asta. 
Fiecare cu imaginația lui…
Pax Vobiscum ! ♰ 
000


CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato : http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html


Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Te invit cu bucurie să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. Accesează acest link pt oferta completă de magazine unde găseşti tot ce vrei : https://www.facebook.com/notes/806471976063412/ Mulţumesc !




Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');