Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

luni, februarie 24, 2014

Tot ce există are o utilitate

TOT CE EXISTĂ ARE O UTILITATE
Totul ce există este creat spre folosința noastră, directă sau indirectă. 
Dar nu numai pentru ‘’a noastră‘’. 
Tot ce există are o anumită utilitate pentru oameni, chiar dacă numai unii pot sau vor să profite de un anumit lucru specific. 
Dar nu numai pentru oameni.
Există câte ceva pentru fiecare, ceva de care se poate folosi, în orice moment, pentru împlinirea nevoilor, trebuințelor, dorințelor și idealurilor sale.
A conștienta acest lucru reprezintă o adevărată mare realizare…

AC : Într-adevăr, în mod inconştient sinele caută cele mai bune soluţii de a se înălţa, iar alegerile sale nu sunt niciodată "greşite". 
Noţiunile de "eşec" şi "eroare" sunt concepute de ego. Egoul este cel care are prejudecăţi şi care crede că ştie ce e bine şi ce nu. 
În sine domneşte adevărul, iar pentru a-l accesa trebuie să fim umili şi să avem răbdare cu noi. 
Şi mai mult decât atât, zic eu, ar trebui să ne asumăm că nu vom şti niciodată totul în stadiul acesta de conştiinţă.

Kato : Accesarea nivelurilor (planurilor) diferite ale cunoașterii este condiționată de capacitatea personală de accesare a unor categorii diferite de stări de conștiință.
Cei ce practică meditația în sensul pătrunderii și explorării conștiente a diferite stări de conștiință, înțeleg mai bine la ce anume mă refer.
Cine nu a experimentat încă, în mod conștient, nu prea are cum să înțeleagă, chiar dacă cunoaște (are informații), din relatările altora…

AC : Nu prea înteleg ce spui, întrucât nu sunt atât de profund ştiutoare ca tine, ori eu am renunţat la meditaţie pentru rugăciune..care este complet altceva.

Kato : De ce afirmi că este ‘’complet altceva‘’ ? 
Care sunt deosebirile esențiale, în opinia ta ? 
Nu uita, înainte de a formula un răspuns, că există diferite forme de meditație, și diferite forme de rugăciune… 
Ce părere ai despre Isihasm și Rugăciunea Inimii ?
http://ro.m.wikipedia.org/wiki/Isihasm
http://ro.orthodoxwiki.org/Rugăciunea_lui_Iisus

DL: rugaciunea e tot un fel de meditatie ..dar depinde de individ cum reuseste sa,, intre'' in rugaciune. 

AC: Tu rogi pe Dumnezeu să îţi dea liniştea de care ai nevoie, să îţi potolească gândurile şi ceea ce simţi, cu umilinţă..fiind conştient că numai prin Dumnezeu poţi dobândi liniştea. 
Astfel iubirea pentru sine devine doar recunoştinţa pentru iubirea pe care o primeşti prin rugăciune, de la Dumnezeu.
http://www.crestinortodox.ro/carti-ortodoxe/filocalia-i/

Kato : Renunți la folosirea puterii tale în vederea accesării unei puteri exterioare, a cărei protecție o găsești doar prin rugăciune ? 
Protecția cerută îți dă liniște și siguranță interioară ?
De unde știi de unde vine acea liniște, de unde știi că nu ai fost înșelată, că nu s-a interpus cineva pe fir, care îți dă ce ceri, pentru a-ți câștiga încrederea, și a te putea manipula apoi foarte simplu și ușor ?

AC : În meditaţie, în schimb, nu am auzit decât "Alungă orice gând care-ţi vine în minte..cum vor veni, aşa vor pleca. Imaginează-ţi lumina din interiorul tău şi vezi cum creşte, se extinde." 
Ca să nu mai spun că..există multe tipuri de meditaţii..există mantre...există sporirea abundenţei..există uniunea cu ingerul păzitor şi uniunea cu sufletul geamăn. 
Şi multe altele. Doar că, am ajuns la concluzia că nu sunt necesare atâta timp cât există deja rugăciunea.
În meditaţie se presupune că puterea gândului /cuvântului tău au de-a face cu stările interioare de liniştire...în schimb, Sfinţii Părinţi spun că mintea omului este iscoditoare şi că ea poate fi potolită numai prin rugăciune. 
Asta e părerea mea, dacă nu sunteţi de acord, nu e nici o problemă.
Astfel de lucruri se simt. Simţi pacea. Atât. 
Şi nu îmi doresc nimic altceva.
E treaba fiecăruia. Eu, mi-am spus părerea. 
Nu trebuie să mă convingi pe mine de nimic. 
Le-am încercat pe toate de am ajuns la concluzia asta. 
Aşa mică şi nestiutoare cum sunt. 
Tu vezi în chestia asta o limitare, însă eu simt eliberare.

DL : rugaciunea inimii este tot o mantra, doar ca nu e folosit termenul asta in crestinism...

Kato : Așa este, L. Ai mare dreptate. 
Repetiția acelei afirmații, într-o anumită postură, este identică cu anumite practici hinduse din Bahkti Yoga sau alte școli și curente.

DL: numa ca fiecare e liber sa isi aleaga ce il reprezinta la un mom. dat..si in functie de vibratia lui..atrage ce are nevoie. 

AC: Da, aşa este ! Tocmai de aceea au o încărcătură energetică puternică..pentru că e rostită de multe ori, în vederea aceluiaşi scop. 
O mantră sună cam aşa: "sunt capabilă, sunt recunoscatoare pentru tot trecutul meu, sunt în pace cu mine insami. 
Mă iubesc"... pe când rugăciunea inimii: "Doamne, Iisuse Hristoase, fiul lui Dumnezeu miluieste-mă pe mine păcătosul" îşi asumă condiţia şi felul existenţei creatorului, nu lui însuşi ca individ.
Desigur, de aceea există liberul arbitru.

Kato : Da, ești liberă, și chiar SINGURA RESPONSABILĂ de deciziile și alegerile tale personale. 
Sunt aici doar ca să ne sprijinim și ajutăm unul pe altul. 
Voi posta din dialogul avut cu altcineva, pentru lămurire :
Principiul meu este următorul : eu am căutat în tinerețe această invățătură pe care o împărtășesc acum, și nu am găsit-o nicăieri pe vremea comunismului, când totul era cenzurat. 
Doar materialism dialectic și istoric rusesc găseai. 
În ziua de azi găsești de toate, dar adevărul este îngropat de tone de minciuni popagate de o mulțime de inconștienți. 
Ca să găsești un adevăr pe net, trebuie să sapi serios în grămada de gunoi strălucitor care îți ia ochii.
Ceea ce scriu nu poate fi înțeles de oricine, bine-nțeles. Doar de cei care au ajuns la un anumit nivel al cunoașterii, de înțelegere, de discernământ.
Pentru restul, ofer instrumentul de dezvoltare numit “logică”, care permite o evoluție rapidă prin stimularea gândirii. 
De fapt, tot ce scriu eu este menit să stimuleze gândirea logică, intelectul, dar și imaginația creatoare, în paralel. Dacă nu îți poți imagina realitatea, așa cum este ea, atunci nu poți înainta pe calea înțelegerii și conștientizării realității. 
Fiecare om are în minte o reprezentare a realității, o oglindire a ei, formată din o sumă de reprezentări individuale imaginative privind fiecare obiect și aspect al realității.
Fiecare viziune (oglindire) este mai mult sau mai puțin deformată de către sistemul de credințe și convingeri personal. 
Aici operează ceea ce scriu eu, ideile mele, la acest nivel, pe mai multe planuri. 
Eu testez sistemul personal al altora, pentru a-i găsi punctele slabe și cele tari. 
Punctele slabe denotă prezența neînțelegerii, a confuziei, a falsului, a minciunii, a eroarei. 
Acolo operez eu, asupra acelor puncte, pentru “vindecarea” lor. 
Acolo este izvorul de probleme, de necazuri, de durere, de suferință…
Cum operez : știu că nu pot și nu este bine să încerc să îmi impun ideile, credințele și convingerile personale, și că fiecare trebuie să se convingă singur de adevăr. 
De aceea mă focalizez pe punctele slabe, le scot în evidență, pentru conștientizarea lor, și încerc să ofer sprijin și ajutor, stimulând gândirea, căutarea de răspunsuri și soluții la întrebările și probleme proprii, oferind, totodată și soluții și răspunsuri alternative, în ajutor. 
Cine nu poate găsi singur nu găsește deoarece nu caută, de aceea trebuie neapărat să înceapă să caute, pentru a găsi. Caută și vei găsi. Eu ajut pe alții să caute, le sprijin acest demers.
Fiind implicat personal în asta, căutând împreună, și pe mine însumi mă ajut implicit, deoarece găsesc astfel în permanență noi și noi răspunsuri și soluții, pe care nu le conștientizam înainte. 
Cu timpul mă specializez tot mai mult, și devin tot mai eficient. 
Există deci și o anumită doză de egoism în acest demers personal, un interes clar personal, nu fac o muncă de voluntariat altruist și complet dezinteresat. 
Mă folosesc de oameni pentru a asimila învățătură, dar împărtășesc această învățătură mai departe. 
Mi se pare corect, o relație reciproc avantajoasă, win-win, în care ne folosim conștient unii de alții, spre binele tuturor.
CUI NU ÎI PLACE SĂ FIE FOLOSIT, SĂ NU SE FOLOSEASCĂ DE ALȚII !
Glumeam… :) Este imposibil să nu te folosești de alții. Zilnic, fiecare dintre voi vă folosiți de alții, mai mult sau mai puțin conștient. 
Zilnic, diverși oameni se folosesc de fiecare dintre voi. 
În acest moment, eu mă folosesc de tine, inoculându-ți anumite sugestii în mintea ta, și tu te folosești de mine, de munca mea, de ideile mele elaborate cu multă trudă și eforturi supraomenești… :)
Eu mă las folosit, tu… te lași ? 
Conștient ? 
De parcă… ai avea altă soluție… 
Una mai bună… :) 
Dacă aveai, mai citeai acum aceste rânduri ?
Glumeam… 
Serios… :)
Mulți oameni au impresia că ei Îl pot accesa pe Dumnezeu, în mod direct. 
Mulți credincioși cred că dacă aud o voce interioară care le răspunde, este neapărat vocea Divinității. 
Dar în Biblie spune clar că Îngerii au intermediat mereu această legătură. 
Întotdeauna oamenii au primit comunicări prin Mesageri. 
Și sfinții părinți au atenționat mereu asupra faptului că nu toate comunicările vin de la Îngeri Mesageri, căci și alte entități își mai bagă coada, înșelând încrederea oamenilor, după ce le oferă anumite “daruri”, un sentiment de confort și siguranță...
Aceste idei constituie o atenționare privind natura și intenția entităților cu care intrați în comunicare… telepatică. 
Nu renunțați la simțul critic, nu vă lăsați adormită vigilența, ci vegheați continuu la porțile minții și sufletului, spre binele vostru. 
Cereți și vi se va da. 
Dar vegheați la ce vi se dă, și în ce condiții. 
Voi continua discuția asupra cererii și primirii, în alt articol. 
Căci întrebarea care se pune este : de ce nu primește oricine cere ? 
Sau:  De ce nu primești întodeauna ceea ce ceri ? 
Și mai sunt și alte întrebări, nu-i așa ?
Pax Vobiscum ♰


CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato : http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html



 
Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici : Subscribe to Love Blog 4 All by Email
Apasă simultan pe tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).
Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen la "Căutare" în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
De asemenea, consultă marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate) : http://youtube.com/user/katonanico
Te poţi Abona şi la siteul meu SPIRIT, să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici : Subscribe to Spirit by Email
Te invit cu bucurie să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial" - http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/






Asemănarea Metabolismului cu Gândirea

Mulți zic că este bine să dai din tine tot ce e mai bun, întotdeauna, dar experiența de viață ne demonstrează că asta nu este posibil întodeauna. Procesul de excreție este foarte... relevant... :) În orice fel de proces de curățire, purificare, epurare, oamenii "dau din ei" ceva nociv, ce le-ar face rău dacă nu ar elimina. Nu-i așa ? ;)



Embed

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');