Kato Live embed Video

kato-podcast

Totalul afișărilor de pagină

Translate

TRANSLATE with Bing

vineri, martie 13, 2015

Richard St. John - "8 secrete pentru succes" şi "Succesul este o călătorie continuă"

Richard St. John - 8 secrete pentru succes
Conferinţă TED
Filmed February 2005 at TED2005

De ce au oamenii succes? Pentru că sunt inteligenţi? Sau sunt doar norocoşi? Nici una, nici alta. Analistul Richard St. John sintetizează într-un slide-show de 3 minute, mai mulţi ani de cercetări şi interviuri despre secretele reale ale sucesului.



Transcrierea conferinţei : 
Aceasta este o prezentare de 2 ore, pe care o ţin studenţilor mei, redusă la numai 3 minute.  
 Totul a început într-o zi, în avion, în timp ce mă îndreptam spre TED, cu şapte ani în urmă. Pe scaunul de lângă mine stătea o adolescentă, o elevă de liceu, ce provenea dintr-o familie foarte săracă. Iar ea dorea să realizeze ceva în viaţă, şi mi-a pus o întrebare simplă. M-a întrebat, "Ce ne conduce către succes?" Iar eu m-am simţit foarte prost, pentru că nu am putut să-i dau un raspuns bun.  
 După care, am coborat din avion şi am venit la TED. Şi m-am gândit, hei, sunt într-o cameră cu o mulţime de oameni de succes! De ce nu i-aş întreba pe ei ce i-a ajutat în obţinerea succesului, şi apoi să le transmit copiilor? Şi iată-ne aici, acum, 7 ani mai târziu, după 500 de interviuri, gata să vă spun ce ne conduce într-adevar către succes şi ţine în mişcare TED-sterii. 
1. Primul lucru este pasiunea. Freeman Thomas spune, „Sunt condus de pasiunea mea”. TED-sterii o fac din plăcere, nu pentru bani. Carol Coletta spune, „Aş plăti pe cineva să facă ceea ce fac eu.” Interesant este că, dacă o faci din plăcere, banii vin oricum. 2. Muncă! Rupert Murdoch mi-a spus, „Trebuie să munceşti serios. Nu obţii nimic uşor.  
3. Dar mă distrez făcând-o. A spus distracţie? Rupert? Da! TED-sterii se distrează muncind. Şi muncesc din greu. Am realizat că ei nu sunt disperaţi. Ei sunt zglobii. Bun! 
4. Alex Garden spune, „Pentru a avea succes, alege-ţi un domeniu şi fii foarte bun în el.” Nu e nicio magie, e practică, practică, practică.  
5. Şi e concentrare. Norman Jewison mi-a spus, „Cred că cel mai important este să te concentrezi asupra unui singur lucru 
6. Si forţare! David Gallo spune, „Forţează-te. Fizic, psihic, trebuie să te forţezi mereu.” Trebuie să te forţezi să depăşeşti ruşinea şi îndoiala.  
Goldie Hawn spune, „Întotdeauna am avut îndoieli despre mine. Nu eram suficient de bună, suficient de inteligentă. Nu credeam că o să reuşesc.” Nu este întotdeauna uşor să te forţezi, şi de aceea au fost inventate mamele. (Râsete)  
Frank Gehry mi-a spus, „Mama mă împingea.” Fii de folos! Sherwin Nuland spune, „A fost un privilegiu să lucrez ca şi doctor.” Acum, o mulţime de copii îmi spun că vor să fie milionari. Şi primul lucru pe care eu îl spun este, „Bine, dar nu-ţi poţi servi ţie însuţi, trebuie să-i ajuţi pe alţii, oferind ceva de valoare. Pentru că acesta este modul în care oamenii devin într-adevăr bogaţi.” 
7. Idei! TED-sterul Bill Gates spune, „Am avut o idee -- fondarea primei companii de software pentru micro-computere.” Aş spune că a fost o idee destul de bună. Şi nu este nicio magie a creativităţii în a veni cu idei, trebuie doar să faci nişte lucruri foarte simple. Şi pot da o mulţime de exemple. 
8. Persistă! Joe Kraus spune, Persistenţa este motivul numărul unu pentru succes. Trebuie să mergi mai departe după ce treci prin eşecuri, prin mizerii! Care bineînţeles înseamnă "Critică, Respingere, Nesimţire şi Presiune." (Râsete) 
Aşa că răspunsul la această întrebare este simplu: Plăteşte 4000$ şi vino la TED. Sau dacă nu reuşeşti asta, fă cele 8 lucruri prezentate - şi crede-mă, aceştia sunt cei 8 paşi importanţi pe drumul către succes. Mulţumesc TED-sterilor pentru interviurile lor!  

 Richard St. John: "Succesul este o călătorie continuă" Conferinţă TED                                                                          Filmed February 2009 at TED2009  

 În stilul său tipic candid, Richard St. John ne aminteşte că succesul nu este o stradă cu sens unic, ci o călătorie constantă. El foloseşte povestea prosperităţii şi eşuării afacerii sale cu scopul de a ilustra o lecţie valoroasă — când încetăm să mai încercăm, eşuăm. 


 Transcrierea conferinţei : 
0:11 De ce ajung atât de mulţi oameni să aibă succes şi apoi eşuează? Unul dintre motivele primordiale este faptul că, noi credem că succesul este o stradă cu sens unic. Aşa că noi facem tot ceea ce determină succesul. Dar când ajungem acolo, ne dăm seama că am reuşit, vom sta din nou în zona noastră de comfort, şi de fapt ne oprim să mai facem ceea ce ne-a făcut prosperi. Şi nu durează mult să o luăm la vale. Şi pot să vă spun ca aşa se întâmplă. Deoarece mi s-a întâmplat mie.
0:36 Ca să fiu prosper, am muncit din greu, mi-am forţat limitele. Dar apoi m-am oprit, deoarece am crezut că, “O, ştii, am reuşit. Pot pur şi simplu să stau acum şi să mă relaxez.”
0:44 Ca să ajung prosper, am încercat întotdeauna să îmbunătăţesc munca şi să să o realizez cum trebuie. Dar apoi m-am oprit deoarece am crezut că, “Hei, sunt suficient de bun. Nu mai trebuie să îmbunătăţesc nimic.”
0:53 Ca să ajung prosper, eram destul de bun în a veni cu idei bune. Deoarece am făcut toate aceste lucruri simple care dezvoltau idei. Dar apoi m-am oprit. Pentru că, credeam eu, eram un tip foarte hot-shot şi nu mai trebuia să vin cu idei noi. Trebuiau să vină, pur şi simplu, ele singure ca prin magie. Şi singurul lucru care a venit a fost o blocare a creativităţii. N-am mai putut veni cu nici o idée.
1:11 Ca să ajung prosper, m-am concentrat întotdeauna asupra clienţilor şi proiectelor, şi am ignorant banii. Apoi, toţi aceşti bani au început să curgă. Şi atenţia mi-a fost tulburată de aceştia. Şi brusc m-am trezit vorbind la telefon cu agentul meu de bursă şi cu agentul imobiliar, când de fapt trebuia să vorbesc cu clienţii mei.
1:25 Şi ca să fiu prosper, am făcut întotdeauna ceea ce îmi plăcea să fac. Dar apoi am intrat în lucruri pe care nu le iubeam, precum management-ul. Sunt cel mai prost manager din lume. Dar m-am gândit că ar trebui să fac ceva în privinţa aceasta. Deoarece, cu toate acestea, eram, preşedintele companiei.
1:37 Ei bine, curând un nor negru s-a format deasupra capului meu. Şi iata-mă aici, aparent foarte prosper, Dar în sinea mea foarte deprimat. Dar sunt bărbat, ştiam cum să rezolv situaţia. Am cumpărat o maşină rapidă. (Râsete) Dar nu mi-a folosit. Eram mai rapid, dar la fel de deprimat.
1:57 Aşa că m-am dus la doctorul meu. Am spus, "Doctore, pot cumpăra orice doresc. Dar nu sunt fericit. Sunt deprimat. Este adevărat ce se spune şi nu am crezut până în momentul în care nu mi s-a întâmplat mie. Dar banii nu pot cumpăra fericirea." El mi-a spus, "Nu. Dar ei pot cumpăra Prozac." Şi astfel m-a pus pe anti-depresive. Şi norul negru a început să dispară puţintel. Dar la fel s-a întâmplat şi cu toată munca mea. Deoarece pur şi simplu pluteam. Puţin îmi mai păsa dacă mă mai sunau clienţii. (Râsete)
2:26 Şi clienţii nu au sunat. (Râsete) Deoarece puteau să vadă că nu-i mai serveam deloc, Mă serveam doar pe mine însumi. Aşa că şi-au luat banii şi proiectele şi s-au dus la alţii care îi serveau mai bine.
2:36 Ei bine, nu a durat mult ca afacerea să cadă precum o piatră. Partenerul meu şi cu mine, Thom, am fost nevoiţi să ne lăsăm toţi angajaţii să plece. Am rămas doar noi doi şi eram pe punctul de a rămâne doar unul. Şi acest lucru a fost minunat. Pentru că fără angajaţi, nu a mai fost nevoie sa fac management.
2:52 Aşa că m-am re-întors la proiectele pe care le iubeam. M-am amuzat din nou. Am muncit din greu. Şi ca să fac dintr-o poveste lungă una scurtă: Am făcut toate lucrurile care m-au re-adus pe culmea succesului. Dar nu este o călătorie rapidă. Mi-a luat şapte ani.
3:06 Dar în final, afacerea a crescut mai mare ca niciodată. Şi când m-am reintors pentru a urmări aceste opt principii, norul negru de deasupra capului meu a dispărut în întregime. Şi m-am trezit într-o bună zi şi mi-am spus, "Nu mai am deloc nevoie de Prozac." Şi l-am aruncat şi nu mai am nevoie de el de atunci.
3:21 Am învăţat că succesul nu este o stradă cu sens unic. Nu arată deloc aşa. Este cu mult mai mult decât aşa. Este o călătorie continuă. Şi dacă dorim să evităm "sindromul success către eşec." Noi pur şi simplu continuăm să urmăm aceste opt principii. Deoarece aceasta nu constă numai în modul în care dobândim succesul, Ci şi cum îl menţinem. Deci, în cinstea succesului dumneavoastră continuu. Vă mulţumesc foarte mult. (Aplauze)

 Despre Richard St. John : http://www.ted.com/speakers/richard_st_john



CĂRŢI UTILE : 

- SPIRITUALITATE MOTIVAŢIONALĂ - DEZVOLTARE SPIRITUALĂ : http://bit.ly/14LeVVJ ; http://bit.ly/1C6TUz8
- PSIHOLOGIE PRACTICĂ : http://bit.ly/1ybNPnN
- COMUNICARE : http://bit.ly/1524kp8 ; http://bit.ly/1ybYwqc
DEZVOLTARE PERSONALĂ (MOTIVAŢIONALĂ): http://bit.ly/1KBFJIl
-
DEZVOLTARE PERSONALĂ : http://bit.ly/1yazdBJ ; http://bit.ly/1C0FXF3
-
DEZVOLTARE PROFESIONALĂ : http://bit.ly/1ybKViR
-
MANAGEMENT : http://bit.ly/1C0DDxM
-
MARKETING : http://bit.ly/1ybLqt8
-
BUSINESS ŞI ECONOMIE : http://bit.ly/1yaH3eL ; http://bit.ly/1u49Zqp
SFATURI PRACTICE : http://bit.ly/1C6PE2s




Vezi și Steven Pinker şi Rebecca Newberger Goldstein: Efectul îndelungat al rațiunii



APARAT FIZIOTERAPIE ELECTROSTIMULARE Tens 220V
Cel mai bun raport pret calitate de pe piață!
Aparatul se poate utiliza...
Posted by Katona Nicolae on 8 Ianuarie 2017
nanoxyn.ro

Platformă Online de Învăţare şi Evaluare Autonomă
Clasele I-VIII şi Pregătitoare
Evaluează-te Corect - Elevi, Părinţi, Profesori:
http://bit.ly/1RqqtCu


-CĂRŢI SPIRITUALITATE (şi nu numai) recomandate de Kato :  http://loveblog4all.blogspot.com/2014/08/carti-spiritualitate.html

Evenimente generale Cluj Allevents.in:


Mind Synergy - Stimulare cerebrală pentru relaxare profundă

-Dacă vrei să afli mai multe despre Kato şi activitatea lui :  https://www.facebook.com/notes/806080502769226/

-De AICI(click aici) POŢI ASCULTA ŞI DOWNLOADA ÎN FORMAT mp3 CREAŢIILE PERSONALE KATO, pentru a le putea asculta oriunde
-DONEAZĂ, cât vrei, când poţi, pentru a sprijini blogul şi activitatea educativă a lui Kato :

-Dacă ţi-a plăcut, dă un click pe Like şi Distribuie, şi Abonează-te la postările noi ale acestui blog prin email, serviciul Feedburner, dând click aici: Subscribe to Love Blog 4 All by Email

-Apasă simultan tastele Ctrl şi D, pentru a adăuga acest site la Favorite (Bookmarks).

-Pentru a găsi ceva specific pe blog, poţi căuta după termen, la "Căutare", în stânga sus, sau pe coloana din stânga jos la Etichetele asociate postărilor (cuvintele albastre, în ordine alfabetică).
-Abonează-te la marea videotecă de pe canalul meu youtube (dă click pe categoriile de playlisturi să se deschidă toate):  http://youtube.com/user/katonanico

-Te poţi Abona şi la blogul meu "SPIRIT", să primeşti notificări pt postările noi, pe email, aici:  Subscribe to Spirit by Email

-Te invit să vizitezi şi noul meu blog : "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial"  
http://katoparapsihologieextrasenzorial.blogspot.ro/
-Fă economie de timp şi bani, efectuând cumpărături online prin accesarea promoţiilor din reclame, susţinând totodată astfel şi acest blog. 
Mulţumesc !

-Aici ai linkul către CUPRINSUL blogului, cu lista tuturor postărilor, pe Categorii, plus toate articolele de pe siteurile mele "Spirit" şi "Kato - Parapsihologie, Extrasenzorial", peste 500 articole !  http://loveblog4all.blogspot.com/2015/11/toate-postarile-blogului-linkurile.html

SOFTWARE Prezentări Multimedia, Editare Foto, Video 2D, 3D, Webdesign, Webinarii, Email Marketing, etc. Promoţii şi Bonusuri...



  


software-deals.ro

  VigLink banner

Psihologul Philip Zimbardo arată cum perspectiva (orientarea) ta temporală îţi influenţează sănătatea, prosperitatea, fericirea

Psihologul Philip Zimbardo, profesor de psihologie socială la Universitatea Stanford, spune că fericirea și succesul își au rădăcinile într-o trăsătură pe care majoritatea o neglijăm: modul în care ne orientăm spre trecut, prezent și viitor. El ne sugerează să ne ajustăm viziunea asupra timpului, ca un prim pas în îmbunătățirea vieții.

Niciun comentariu:

(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-60726497-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');